Welkom,
Leuk dat je even bij me langs komt, kijk rustig rond , laat een reactie achter en misschien vind je het ook leuk om volger te worden .


Volgers

maandag 5 december 2016

ITP met paracord

Hallo lieve allemaal,
Vandaag is het tijd voor de ITP op Joy!Crafts.
We zijn met z'n allen aan de slag gegaan met het paracord wat vorig jaar zo ontzettend populair was. 
Nu moet ik zeggen dat ik het nog altijd erg leuk vind om iets mee te kopen.
Je hoeft namelijk niet alleen maar armbanden er mee te knopen je kunt er namelijk veel meer mee.
Ik heb er dit keer voor gekozen om er iets voor de kerst mee te maken.


Dit zijn mijn voorbeelden.
Een leuke ijspegel waar ik misschien nog wel meer van ga maken en ze dan leuk voor het raam hangen. En ook nog een gave kerstkrans. 

Leuk dat je weer even een bezoekje hebt gebracht en wie weet heb ik je weer op een ideetje kunnen brengen.

Gebruikte materialen:
6002/0441 Cutting & Embossing stencil - Strikken
6020/0002 Zelfklevende Parels - licht rose
6200/0054 Lijmpistool
6380/1001 Add-ies X-mas kadootjes
6380/1003 Add-ies X-mas hulstbladeren
7100/0001 Paracord - 5m / roll - wit
7100/0008 Paracord - 5m / roll - rood
7100/0011 Paracord - 5m / roll - donker groen

1 opmerking:

ionabunny zei

So pretty. Must try this. Hugz