Welkom,
Leuk dat je even bij me langs komt, kijk rustig rond , laat een reactie achter en misschien vind je het ook leuk om volger te worden .


Volgers

zondag 27 november 2016

Merry Christmas

Hallo lieve allemaal,

Toen ik de nieuwe stempeltjes van Joy!Crafts zag was ik opslag verliefd...ze zijn echt uber cute! Al snel wist ik dat die wilde gaan gebruiken op een schattig en zacht kaartje in combinatie met de gave huisjes en boompjes van Mery.


Ik heb het stempeltje gekleurd met m'n brush markers op het speciale marker papier van Joy!Crafts. Dat papier kleurt en blend echt super fijn. Toen het stempeltje klaar was heb ik de bontrand van z'n muts en het balletje ingesmeerd met lijm en daarover flock overheen gestrooid zodat het lijkt alsof het een echte bontrand is. Ik hoop dat het een beetje duidelijk te zien is op de foto.


daarna heb ik de huisjes en de boompjes van Mery in het blauw uitgesneden en op wit cardstock geplakt. Ik heb wel eerst alle randjes geïnkt. Nog een leuk lintje, wat sneeuwvlokjes en een kersttekst er bij en mijn kaart is weer af.

Ik vond het leuk dat je weer even een kijkje bent komen nemen en hoop dat ik je snel weer mag begroeten hier.
 photo Groetjesleegpng_zps7261f41e.png

Gebruikte materialen:
6002/0489 Cutting stencil - Rechthoek
6002/0547 Snij-/Embos/Debos stencil sneeuwvlokken hoek/cirkel
6002/0587 Snij-embos stencil - Bomen & Huizen eindeloos(2st)
6020/0002 zelfklevende Parels
6300/0340 Ribbons forest friend collection 2 - set 1
6410/0434 Stempel - kerstbeertjes/eerste kerst
8089/0232 Kraftpapier Wit
brush markers B318, 336 O324, 427, 837 Y129, 217

2 opmerkingen:

bolletjelucky.blogspot.com zei

O wat een lieve kaart. Leuk is dat hè als een kaart al snel vorm krijgt in je hoofd. Het is een dotje Heleen.
Lieve groetjes Miranda

Glenda de Heide zei

Wat een lief stempeltje en wat een schattig kaartje heb je er mee gemaakt!

Veel liefs Glenda