Welkom,
Leuk dat je even bij me langs komt, kijk rustig rond , laat een reactie achter en misschien vind je het ook leuk om volger te worden .


Volgers

zondag 24 juli 2016

Op de boerderij

Hallo lieve allemaal,

Hebben jullie gezien wat een gave boerderij stempels er uit zijn gekomen? Je kunt er echt eindeloos mee spelen en vele verschillende combinaties mee maken. Hoe ik dat doe ga ik zo vertellen.


Je begint met het bedenken van je tafereeltje en zet de voorste stempel alvast op papier, in dit geval het lammetje. Dan maak je nog een extra afdrukje en die knip je uit. Deze dient als masker voor je eigenlijke stempel. Plak dit masker met een klein stukje tape precies op je afdrukje. Nu kun je de volgende stempel zetten en dat zijn bij mij de kippen. Die doe je op de zelfde manier als het lammetje. Dan pak je het schuurtje en als je die nu stempelt dan lijkt het net alsof je die achter het lammetje en de kippen hebt gestempeld. Gaaf he? 
Ik heb daarna het geheel ingekleurd met m'n brush markers.


Het is niet een normale maat kaart geworden maar een A5 en dat zorgt er voor dat je lekker veel op je kaart kwijt kunt.De tekst die ik heb gebruikt is een kant en klare tekst die in het papier blokje zit.

Ik vond het weer leuk dat jullie langs zijn geweest en hoop jullie snel weer te zien. Laat ook gerust een reactie achter, dat vinden we altijd leuk om te mogen lezen.
 photo Groetjesleegpng_zps7261f41e.png

1 opmerking:

bolletjelucky.blogspot.com zei

Het lijkt haast een schilderijtje Heleen. Leuk dat je diepte gecreëerd hebt met het stempelen en door bijvoorbeeld die gestanste tak met vogeltjes ervoor te plaatsen.
Lieve groetjes Miranda