Welkom,
Leuk dat je even bij me langs komt, kijk rustig rond , laat een reactie achter en misschien vind je het ook leuk om volger te worden .


Volgers

dinsdag 5 juli 2016

Kleuren met brush markers

Hallo lieve allemaal,

Even vergeten te plaatsen maar ik heb weer even iets anders gedaan dan een kaart maken. Aangezien ik niet van te veel poespas in mijn agenda hou, heb ik een hele goedkope agenda weten te scoren. Maar dat ik geen extra's aan de binnenkant wil, betekent niet dat ik ook geen leuke buitenkant wil, dus die heb ik heerlijk zitten te pimpen.

Allereerst heb ik mijn afdrukje gekleurd in de kleurtjes die ik leuk vind. Ik heb dit gedaan met de brush markers en oh oh wat kleuren die heerlijk!

Daarna heb ik de kleurtjes van m'n papier bij m'n afdrukje gezocht en ben ik gaan plakken. De overgang van het ene papier naar het andere heb ik precies onder het elastiekje gedaan zodat dat mooi weg gewerkt is. Om mijn agenda ook echt "MIJN" agenda te maken heb ik hem gepersonaliseerd met mijn naam en dat is heel simpel met het leuke alfabet stempel setje.

Als laatste heb ik nog een paar bloemen gemaakt met de nieuwe snijmallen van Joy!Crafts en omdat ik niet de juiste kleur papier had naar mijn zin heb ik wit papier gewoon gekleurd met wat inkt.

Ik hoop dat ik jullie weer wat inspiratie heb gegeven en wie weet zie ik ooit nog eens dat iemand ook zo'n leuke agenda heeft gepimpt. Je mag me ook altijd even taggen op facebook dan kom ik een reactie geven op jou mooie agenda.

Tot snel!
 photo Groetjesleegpng_zps7261f41e.png

Geen opmerkingen: