Welkom,
Leuk dat je even bij me langs komt, kijk rustig rond , laat een reactie achter en misschien vind je het ook leuk om volger te worden .


Volgers

maandag 4 juli 2016

4 Seizoenen

Hallo lieve allemaal,

Bij Joy!Crafts hebben we deze maand stencils uitgebracht voor leuke vormen kaarten. Ik ben aan de slag gegaan met 1 er van en heb er net even iets anders mee gedaan dan eigenlijk hoort. Ik heb er namelijk geen harmonica kaart van gemaakt maar een 4 seizoenen standaard. Leuk voor op je bureau of zo.


Ik ben begonnen met het stencil 4x uit te snijden. heb alle randjes ge-inkt en toen in elkaar geplakt in een soort kruisverband. Dat was de basis van mijn project en toen kon het pimpen beginnen.


Elke kant een andere look maar toch wel in dezelfde stijl.




Telkens aan de rechter kant van de bladzijde een stenciltje met het seizoen gebruikt en links iets toegevoegd van het seizoen.


Ook langs de boven en onderrand nog teksten van het seizoen en zo maak je dus een leuk project voor op je bureau.

Ik hoop dat jullie weer een beetje inspiratie opgedaan hebben en zie jullie graag de volgende keer weer.
Tot snel!
 photo Groetjesleegpng_zps7261f41e.png

1 opmerking:

grietje52 zei

heel leuk idee,en wat een veelzijdige mal,super mooi