Welkom,
Leuk dat je even bij me langs komt, kijk rustig rond , laat een reactie achter en misschien vind je het ook leuk om volger te worden .


Volgers

dinsdag 17 mei 2016

Mijn liefste, coolste super papa...

Hallo allemaal,

Nog even en dan is het weer Vaderdag. Wat is er nou leuker dan je vader te verrassen met een eigen gemaakt cadeau... Daar is de nieuwste collectie van Joy!Crafts dan ook uitermate geschikt voor. Wat zijn ze gaaf he die nieuwe stempels voor Vaderdag!
Ik ben voor jullie er mee aan de slag gegaan en heb er een leuk canvasdoek mee gemaakt.


Allereerst ben ik begonnen met het doek in de gesso te zetten omdat je het dan beter kunt bewerken, Toen dat droog was heb ik even lekker gekliederd met inkt. Daarna volgde een stencil voor de muursteentjes. Toen dat allemaal droog was kon het pimpen beginnen!
Eerst die leuke stempeltjes gezet. Toen een leuk foto lijstje in het midden en als finish in touch de mooie bloemen toeven. 


Zo deze kan ingepakt!

Leuk dat je weer even langs geweest bent en graag tot snel!
 photo Groetjesleegpng_zps7261f41e.png

Geen opmerkingen: