Welkom,
Leuk dat je even bij me langs komt, kijk rustig rond , laat een reactie achter en misschien vind je het ook leuk om volger te worden .


Volgers

dinsdag 17 mei 2016

Life is a journey...

Hallo lieve allemaal,

Ik kan er geen genoeg van krijgen om lekker met m'n pigment markers te prutsen...en dan prutsen in de goede zin van het woord, haha.
Ik heb ze deze keer op m'n gelli plate gebruikt en als je niet al te lichte kleurtjes gebruikt dan gaat ook dat prima! Ik heb wel een heel klein beetje water er op gespoten want de markers drogen op de gelli plate toch wel vrij snel.


De tekst is weer een nieuw setje en die past natuurlijk perfect bij de stempel set met het schip. Ook nog wat leuke travel stempeltjes er bij gebruikt en zo heb je op een simpele manier toch weer een super gaaf kaartje.

Leuk dat je weer een bezoekje hebt gebracht en ik hoop je snel weer te zien hier!
 photo Groetjesleegpng_zps7261f41e.png

Geen opmerkingen: