Welkom,
Leuk dat je even bij me langs komt, kijk rustig rond , laat een reactie achter en misschien vind je het ook leuk om volger te worden .


Volgers

zondag 15 mei 2016

Bloghop!

Hallo lieve allemaal,


Vandaag begint bij Joy!Crafts de bekende bloghop weer! Dit keer zijn wij aan de slag gegaan met de mal van het uiltje. Ik heb er geen kaart van gemaakt maar eens heel iets anders... het is een sleutelhanger geworden. De mal leent zich namelijk heel goed voor het snijden van vilt. 


Randjes heb ik dicht genaaid met een leuk siersteekje en op het laatst nog vulling er in gestopt. Met een klein stukje paracord heb ik een lus gemaakt waar ik een sleutelring aan heb gedaan. Vervolgens heb ik de kleine deeltjes zoals de oogjes, het snaveltje en het buikje op het uiltje geplakt met de speciale viltlijm van Joy!Crafts.

Ik vind hem zo schattig geworden! Hoop dat jullie hem net zo leuk vinden als ik en weer een beetje inspiratie opgedaan hebben hier.

Hop gauw naar de volgende bloghop-collega en maak aan het einde van de rit kans op een mooie prijs!

Heleen ( hier ben je nu)

Succes en tot snel!!!

 photo Groetjesleegpng_zps7261f41e.png

20 opmerkingen:

martina's kaartjes zei

helemaal leuk is ie zo geworden ! geslaagd
grtjs,martina
x

Anoniem zei

Wat een vrolijkerd!!!
Creatieve groetjes, Gaby

Bea zei

Wat leuk gedaan Heleen, ieder heeft iets anders met het uiltje gemaakt, mooi om zovel verschillende ideeën te zien....

groetjes Bea.

ellyscard creatief zei

Wat heb je dit leuk gedaan zeg.Echt prachtig.
Gr, Elly

Ps Ik heb een blogcandy.

Erni zei

was für eine süße Eule,wußte nicht daß man auch Filz damit ausschneiden kann. Liebe Grüße Erni

Hermien zei

Ook jou creatie ziet er super leuk uit Heleen. Een mooie en super leuke sleutelhanger laat je ons zien.

groetjes Hermien

GerJanne zei

Hoi Heleen,
Via de bloghop kom ik hier en wat leuk deze sleutelhanger! Echt gaaf zeg! Wat een mogelijkheden laten jullie zien!
GerJanne

JennyH zei

Lovely and bright key chain Helen, so very cute : )

KarinsArtScrap zei

het is een lief vrolijk sleutelhangertje geworden Heleen
Gr Karin

Margreet zei

Wat een gave sleutelhanger heb je gemaakt Heleen...weer eens wat anders dan een kaart.
xxx Margreet

Denise Bryant zei

Very fun owl keychain! Love the bright colors!

Janique zei

Wat leuk dat je kiest voor een sleutelhn

Janique zei

Wat leuk dat je kiest voor een sleutelhanger! Niet dat een kaart niet leuk is, maar dit springt er even uit. Je ziet terug dat je out of the box kunt denken, ook bij de kleurkeuze. Lekker pittig gekozen dat roze en geel.
Ook mooi afgewerkt, heel secuur allemaal.

Petje af!

Unknown zei

Wat een leuke sleutel hanger heb je gemaakt,
heel leuk bedacht.

Groetjes Esmeralda

Glennis F zei

A great idea - he is so cute!

Ann Bergé zei

Leuke sleutelhanger heb j ervan gemaakt , die zou ik ook wel willen .

Chantal zei

Wat een leuke sleutelhanger, erg geslaagd.
Groetjes, Chantal S

Jeanette zei

Volgens mij ben je op deze manier nooit meer je sleutels kwijt want zo'n leuke sleutelhanger valt altijd op!! Erg leuk gedaan!

Groetjes Jeanette

Marjolein zei

Wow,die uil knalt eruit! Mooi geworden hoor! Groeten Marjolein

Joke de Wit zei

Prachtig Heleen,krijg gelijk zin om ook aan de slag te gaan.Gr.joke