Welkom,
Leuk dat je even bij me langs komt, kijk rustig rond , laat een reactie achter en misschien vind je het ook leuk om volger te worden .


Volgers

zondag 3 april 2016

Sol projectje

Hallo lieve allemaal,

Misschien hebben jullie het al gelezen op facebook, misschien ook niet. 
Ik heb deze week eindelijk weer eens meegedaan aan een Sol!
Jawel!
Was echt al een hele poos geleden dat ik dat gedaan had.
Maar moet zeggen dat ik het super leuk vond om te doen.
Het was de Sol van Dutch Doobadoo.
We moesten wat spulletjes klaar leggen en ook een mal van een tasje.
Dat was makkelijk! Het zou een tasje worden.
Dacht ik...
Haha... niet dus!
Wat dan wel?
Kijk maar...





Is het niet gaaf! 
Het is een boekje geworden!
Ik heb het geheel gepimpt met allerlei spulletjes van Joy!Crafts.
Moet denk ik toch maar eens wat vaker meedoen aan zo'n Sol!

Tot snel!

 photo Groetjesleegpng_zps7261f41e.png

1 opmerking:

bolletjelucky.blogspot.com zei

Wat gaaf Heleen. Ja ze laten tijdens zo'n sol vaak andere manieren zien om met de mallen aan de slag te gaan, dat doen ze leuk vind ik. Je "boekje" ziet er heel mooi afgewerkt uit.
Lieve groetjes Miranda