Welkom,
Leuk dat je even bij me langs komt, kijk rustig rond , laat een reactie achter en misschien vind je het ook leuk om volger te worden .


Volgers

dinsdag 12 april 2016

Just a note

Hallo lieve allemaal,

Hebben jullie dat nou ook, het is lente, de eerste zonnige uurtjes hebben we weer buiten door kunnen brengen en het lijkt alsof alles veel makkelijker gaat. Ik merk dat in alles wat ik doe. Moet ik naar m'n werk, dan pak ik lekker de fiets, terwijl ik in de winter toch nog wel eens de bus pak omdat ik geen zin heb om te fietsen. Het huishouden doe ik bijna fluitend en m'n freubeltijd die ik aan de tafel doorbreng gaat ineens van een lijen dakje. Ideeën genoeg en de ene na de andere creatie komt er uit m'n handen. 

Op het moment vind ik het erg leuk om kleine cadeautjes te maken. Zo ook deze keer. Ik heb een heel goedkoop notitie blokje gekocht en die heb ik verwerkt tot een leuk boekje.


Als basis heb ik het mooie stevige Kraft papier gebruikt en de randen van alles heb ik geïnkt. Het Romance design papier heb ik uit m'n voorraad gezocht en kwam tot de ontdekking dat ik die eigenlijk veel te weinig gebruik. Hij is zo gaaf!


De voorkant heb ik een mooie grote bloemen toef op geplakt met een leuk takje er achter. De grote cirkel heb ik zowel aan de binnen als de buitenkant geïnkt en leent zich perfect voor een leuke tekst.


Ook de binnenkant van het boekje heb ik versierd maar natuurlijk niet met te grote en dikke bloemen want dan zou m'n boekje niet meer dicht kunnen. Wel een klein takje met kleine platte zelf gemaakte bloemetjes pasten er in en natuurlijk heb ik het gave happy birthday snij malletje gebruikt.

Ik hoop dat ik jullie weer een beetje aan een nieuw idee heb kunnen helpen en ik graag tot een volgende keer!
 photo Groetjesleegpng_zps7261f41e.png

2 opmerkingen:

Dora zei

Geweldige creatie, Echt mooi gedaan.

corryskaart zei

hoi heleen
erg leuk/mooi boekje en reuze leuk om zoiets weg te kunnen geven ,erg leuk met die bloemen en tekst erop
groetjes corry