Welkom,
Leuk dat je even bij me langs komt, kijk rustig rond , laat een reactie achter en misschien vind je het ook leuk om volger te worden .


Volgers

vrijdag 11 maart 2016

Explosion box voor Abraham

Hallo allemaal,

Er is weer een nieuw lantaarntje uit gekomen bij Joy!Crafts en ik vind ze zo leuk! Ik vind het echt een uitdaging om er weer net even iets anders van te maken dan waar ze voor bedoeld zijn. Zo ook deze keer. Eerst had ik het lantaarntje al in elkaar gezet en gepimpt. Hij was leuk, maar ik vond hem nog niet leuk genoeg. Toen kreeg ik ineens een idee! Ik wilde het in een explosion box zetten. 
Zo gezegd, zo gedaan.


Hier is de explosion box nog dicht. Heb een leuke toef bloemen op de deksel gedaan en de zijkanten bewerkt met stempels en de atc-stenciltjes.


Als je de deksel opent dan vallen de zijkanten naar beneden en komt de binnenkant tevoorschijn. In het midden het lieve lantaarntje die ik voor een Abraham gemaakt heb en op de zijkanten ook weer leuke stempeltjes en ook bewerkt met de atc-stencils. Het lantaarntje zit normaal gesproken helemaal dicht met strookjes maar ik heb de strookjes om en om er steeds 1 uitgesneden.


Hier nog even een close-up van het lantaarntje.


Ik vond het weer super dat je een bezoekje hebt gebracht en hoop je hier snel weer te zien.
 photo Groetjesleegpng_zps7261f41e.png

2 opmerkingen:

Lisbeth zei

hoi
superleuke en toffe creatie
grtjs lisbeth

Erica ♥ zei

Heel erg mooi gemaakt zeg ☺
Een leuk en gezellig (knutsel) weekend
Liefsss van Erica
{Heidebloempjuh}
{DT De Egel-Cas/Vintage}