Welkom,
Leuk dat je even bij me langs komt, kijk rustig rond , laat een reactie achter en misschien vind je het ook leuk om volger te worden .


Volgers

zaterdag 13 februari 2016

Gefeliciteerd met je rijbewijs!

Hallo allemaal,

Bijna nergens kun je meer gratis parkeren, ja alleen in de woonwijken...als je mazzel hebt want zelfs in steden als Amsterdam moet je in woonwijken zelfs parkeergeld betalen. Hier in het noorden hebben we nog geluk en kunnen we nog op aardig wat plekjes onze auto zo neer zetten, behalve in de binnenstad natuurlijk. En als het een beetje een druk punt is dan heb je een betaalzone, daar moet je een parkeerkaart achter je voorruit leggen. Nu is Joy!Craft op het geniale idee gekomen om van die gave kleine parkeerkaarten uit te brengen als snij stencil. Ohh wat is die schattig zeg!


Ja om je parkeerkaart te kunnen gebruiken moet je natuurlijk wel eerst je rijbewijs hebben en daar heb ik deze kaart dus voor gemaakt. De vorm van de kaart heb ik zelf uitgetekend en is niet zo heel erg moeilijk omdat het allemaal rechte lijnen zijn. Het design papier is van het nieuwe grote spring fever blok en de randjes van alles heb ik dit keer be-inkt. Daarna heb ik langs alle randen op de kaart een leuk doodle randje gestempeld wat op dit mom ent helemaal hot is!


Trek je de kaart wat verder open dan draait het kleine kaartje in het midden en komt er een leuke tekst tevoorschijn.  Dan zie je hier en daar ook nog wat leuke kleine pareltjes en daar zit nog een verhaaltje aan... Ik had namelijk niet de goede kleur pareltjes meer en toen heb ik gewone witte pareltjes genomen en gekleurd met m'n markers. Omdat de pareltjes al wat glimmen en de inkt van mijn markers niet heel intens is krijg je op een simpele manier een glimmend pareltje in de juiste kleur.

Ik vond het weer super gezellig dat jullie weer even langs zijn geweest en hoop jullie snel weer te zien!
 photo Groetjesleegpng_zps7261f41e.png

3 opmerkingen:

martina's kaartjes zei

een superleuk kaartje ! helemaal toppie met alle details,
grtjs,martina
x

Claudia's kaartjes zei

superleuke kaart. Leuk modelletje.

grtjs
Claudia

Dora zei

Erg mooi!