Welkom,
Leuk dat je even bij me langs komt, kijk rustig rond , laat een reactie achter en misschien vind je het ook leuk om volger te worden .


Volgers

dinsdag 22 december 2015

You are my sunshine

Hallo lieve allemaal,

Ik ben aan de slag gegaan met de nieuwe water colouring set van Joy!Crafts. Toen ik het voor het eerst zag, was ik eerst een klein beetje sceptisch, moet ik eerlijk bekennen. Ik wist niet zeker of dit wel iets voor mij zou zijn. Ik en verven... maar goed als je het niet uitprobeert zul je het nooit weten of het iets voor je is, dus ik ben ijverig aan de slag gegaan. Nou ijverig was ik! Ik kon haast niet meer ophouden... wat is dat leuk zeg! Maar ja toen had ik allemaal geschilderde aquarel velletjes liggen en moesten er natuurlijk nog kaarten mee gemaakt worden.
Hieronder zet ik alvast mijn eerste kaart. De rest zal ik later op facebook laten zien.



Ik heb voor de aquarel afbeelding alleen 1 kleur gebruikt en wel de oranje. Ben bovenaan begonnen en door telkens een beetje extra water toe te voegen wordt de kleur naar onderen steeds lichter. Toen de afbeelding klaar en droog was heb ik die gemat met een stukje kraft. Het geheel op het mooie nieuwe linnenpapier met een metalic look en afgewerkt met wat leuke bloemetjes. En omdat er bij sunshine een zonnebril hoort heb ik ook nog een leuke addie op de bloemen verwerkt. 



Dit is echt een leuke en nieuwe manier van kaarten maken.
Ik vond het leuk dat je weer even een bezoekje hebt gebracht en hoop je hier snel weer te zien.
 photo Groetjesleegpng_zps7261f41e.png

1 opmerking:

Claudia's kaartjes zei

Hoi,

Tof kaartje.

grtjs
Claudia