Welkom,
Leuk dat je even bij me langs komt, kijk rustig rond , laat een reactie achter en misschien vind je het ook leuk om volger te worden .


Volgers

zondag 3 mei 2015

Oproep!

Hallo lieve allemaal,

Vandaag even geen kaartje maar een oproepje.
Normaal doe ik dat niet zo gauw maar omdat dit allemaal een beetje dichtbij is maak ik een uitzondering en ik zal jullie vertellen waarom.

Mijn dochter haar vriend/verloofde heeft een nichtje, Aliza en die is ernstig ziek. Aliza is inmiddels 7 jaar en heeft al een paar jaar neuroblastoom. Aliza heeft echt heel veel behandelingen gehad in Nederland, Amerika en zelfs in Duitsland. Nu hebben Aliza haar ouders 2 weken geleden te horen gekregen dat Aliza haar afweersysteem te laag is de bloedplaatjes te laag zijn en wat ze heeft wordt weer afgebroken...kortom er slaat nu niets meer aan...
Dat houdt dus in dat Aliza nu weer thuis is en veel op bed ligt...en hoe erg het ook klinkt ze wacht op haar einde...
Aliza is ondanks alles tot op het heden nog steeds een vrolijke meid die altijd probeert te lachen ondanks haar pijn. Nu zou haar moeder het heel fijn vinden als Aliza nog heel veel kaartjes zou krijgen. Natuurlijk geen beterschap of sterkte maar gewoon hele vrolijke kinderkaartjes want Aliza weet niet dat ze dood gaat. 
Aliza heeft ook nog een jonger zusje, Marya, die het natuurlijk ook erg leuk vind als er aan haar gedacht wordt.

Dit is de fb-site waar Aliza gevolgd kan worden


Ik hoop dat jullie allemaal een kaartje willen sturen aan de lieve kleine Aliza en Marya. 
Laten we met z'n allen een lach toveren op die gezichtjes.
Hieronder is het adres:
Aliza Zara Sharif en 
Marya Sharif
Tidore straat 154
1095HL Amsterdam

Alvast super bedankt!!!
Ook namens Aliza en Marya
 photo Groetjesleegpng_zps7261f41e.png

Geen opmerkingen: