Welkom,
Leuk dat je even bij me langs komt, kijk rustig rond , laat een reactie achter en misschien vind je het ook leuk om volger te worden .


Volgers

dinsdag 10 maart 2015

Love, sweet and adore

Hallo lieve allemaal,

Het was alweer een paar dagen rustig op mijn blog maar dat betekent niet dat ik dan ook niets doe aan m'n hobby... in tegenstelling zelfs, ik heb het juist hartstikke druk maar dan een beetje achter de schermen. Zo maak ik namelijk zo af en toe extra kaarten voor JoyCrafts die dan weer op beurzen gebruikt worden of die in het JoyCrafts magazine worden gezet. Deze kaarten kan ik dan niet op mijn blog zetten helaas maar het neemt wel de nodige vrije tijd.
Maar vandaag heb ik weer een kaart voor jullie.
Het is namelijk weer tijd voor de ITP bij JoyCratfs.
Deze maand hebben we gekozen om het metalic corrugated cardboard weer eens centraal te zetten.
Dat is toch wel erg leuk om dat ook weer eens op je kaart te verwerken.
Ik heb er een heerlijk lentekaartje van gemaakt met lieve, frisse kleurtjes.
Ohh ja en het plaatje komt gewoon van pinterest.
Ik heb daar erg veel leuke plaatjes staan, die je zo kunt printen.
Dit is mijn pinterest adres
https://www.pinterest.com/heleen1969/

Dit is 1 van de pakketten met het metalic corrugated cardboard. Te koop bij veel hobbywinkels.

Leuk dat je weer even langs kwam en ik hoop je gauw weer te zien hier op mijn blog!
 photo Groetjesleegpng_zps7261f41e.png

1 opmerking:

Sylvia zei

Hoi Heleen,

Prachtige kaart.Mooie details en een heel leuk plaatje.

Groetjes,Sylvia.