Welkom,
Leuk dat je even bij me langs komt, kijk rustig rond , laat een reactie achter en misschien vind je het ook leuk om volger te worden .


Volgers

zondag 22 februari 2015

Van harte!

Hallo allemaal,

De laatste tijd ben ik helemaal in de mood om geboortekaartjes te maken. En dat nee dat is niet omdat ik zwanger ben! Maar wel omdat de stiefdochter van een vriendin van mij binnenkort een baby'tje krijgt. Ik vind het toch stiekem wel erg leuk hoor dat hele kleine maar heb er zelf 3 die alweer wat groter zijn en dat is ook heerlijk. Maar die vriendin heeft mij dus gevraagd of ik voor haar een kaart wil maken zodra de kleine er is. Natuurlijk wil ik dat en laten we eerlijk zijn bij Joy!Crafts is er keuze genoeg om een gave kaart daar voor te maken. Laten we nu als voorbeeld het leuke papierblokje met de plaatjes nemen. Die is toch echt wel favoriet bij mij moet ik zeggen. En als geboortekaart hou ik er van als het bijna een op schilderijtje lijkt.


Kijk eens hoe lief dit kleintje ligt te slapen. Zo'n plaatje verdient toch een mooie kaart eromheen! Ik heb dus een frame er omheen gesneden van design papier en de randjes ge-inkt van zowel het frame als van het plaatje. zo krijg je een mooie diepte in het geheel. Het frame heb ik afgewerkt met een mooi stencil van Lin & Lene.


Dan nog wat bloemetjes en blaadjes op de hoeken en natuurlijk een mooie tekst met strikje.

Leuke dat je weer even langs kwam om te kijken. Ik hoop dat je hier weer wat inspiratie op hebt gedaan en zou het leuk vinden als je ook een berichtje achterlaat.

 photo Groetjesleegpng_zps7261f41e.png

5 opmerkingen:

Sylvia zei

Hele mooie kaart,Heleen.Het lijkt wel een fotolijstje.Mooie bloementoefjes.

Groetjes,Sylvia.

bolletjelucky.blogspot.com zei

Wat een vertederend plaatje Heleen en de manier waarop je het verwerkt hebt laat het inderdaad op een schilderijtje lijken...mooi
Lieve groetjes Miranda

Monique zei

Prachtig gedaan!
Groetjes Monique

Henriëtte zei

Je kaart is weer prachtig, leuk he, om babykaartjes te maken, ze zijn altijd zo lief!

groetjes Henriëtte

Lisbeth zei

Hoi Heleen
supermooi kaartje
grtjs Lisbeth