Welkom,
Leuk dat je even bij me langs komt, kijk rustig rond , laat een reactie achter en misschien vind je het ook leuk om volger te worden .


Volgers

donderdag 13 november 2014

Christmas love

Hallo allemaal,

Ik ben weer heerlijk een kerstkaart aan het maken geweest. Ja dat is ook niet zo moeilijk hè met al die prachtige nieuwe kerst spulletjes van Joy!Crafts...
Een advent kalender! Hoe geniaal! Daar moest ik natuurlijk mee aan de slag. Ook heb ik er een aantal oude stencils bij gepakt want die blijven ook geweldig.

De achtergrond heb ik dit keer eens niet met een design papiertje gedaan maar met een embossing mal waardoor het geheel net even iets meer diepte krijgt.

Achter de deurtjes van de adventsboom heb ik allemaal kleine cadeautjes geplakt wat het een echte adventsboom maakt.

Bedankt weer voor je bezoekje en graag tot een volgende keer!
 photo Image1_zpse31ef117.png

3 opmerkingen:

Silvis Kreativstube zei

Hallo liebe Heleen,

eine wundervolle Gestaltung. Die vielen kleinen Miniteilchen sind wirklich eine Herausforderung. Eine wunderschöne Karte. Ganz liebe Grüße Silvi

Henriëtte zei

Wat is je kaart leuk geworden Heleen, gaaf he, dat adventboompje.
Was weer leuk je te ontmoeten dinsdag, op naar de volgende DT-dag zou ik zeggen.

groetjes en een fijn weekend
Henriëtte

SietieS zei

Wat leuk die advent kerstboom ,je hebt er een geweldig leuke kaart van gemaakt Heleen.
groetjes Sietie.