Welkom,
Leuk dat je even bij me langs komt, kijk rustig rond , laat een reactie achter en misschien vind je het ook leuk om volger te worden .


Volgers

zaterdag 11 oktober 2014

Prettige feestdagen

Hallo lieve allemaal,

Ik heb de koorts weer even te pakken... gelukkig wel een gezonde koorts, namelijk de freubel koorts die vast weer samen gaat met het knutsel virus, haha.
Ik heb vandaag weer even heerlijk zitten freubelen.
Omdat ik toch graag m'n kerstkaarten een beetje op tijd af wil hebben is het weer een kerst kaart geworden. Maar ja ze hebben bij Joy!Crafts dan ook zulk leuk spul dat het niet moeilijk meer is om daar een leuke kaart mee te maken.
Nou ik zal niet te lang kletsen en jullie gauw m'n kaart van vandaag laten zien.

Dit is hem geworden. Is het geen schatje?
De afbeelding is gewoon een leuk plaatje van internet en die heb ik afgedrukt op stempellinnen.

Ik hoop dat jullie m'n kaartje weer leuk vinden en wie weet is dit weer een inspiratie voor jullie.
Bedankt voor het bezoekje en heel graag tot een volgende keer!
 photo Image1_zpse31ef117.png

3 opmerkingen:

Lisbeth zei

hoi Heleen
Een super leuke kaartjes
ik had het op mijn kaartje ook beter gestempeld dan geembost
grtjs Lisbeth

jolanda zei

hele leuke kaart

corryskaart zei

hoi heleen
een erg mooie winterse kaart en zo leuk met die tweekleurige pegelrand!
groetjes corry