Welkom,
Leuk dat je even bij me langs komt, kijk rustig rond , laat een reactie achter en misschien vind je het ook leuk om volger te worden .


Volgers

dinsdag 9 september 2014

Take time to smell the blossom

Hallo lieve allemaal,

Vandaag ga ik jullie even iets anders laten zien dan een kaart. Ik heb voor Joy!Crafts namelijk een canvasje gemaakt. Ik ben begonnen met het hele doek in te deppen met gesso. Daar heb ik een gaasje in gelegd en dan is het wachten tot het droog is. Ook het gaasje moest natuurlijk met gesso ingesmeerd worden en dus was het weer wachten tot het droog was...
De maat van mijn canvas is 20x20 en dus had ik genoeg ruimte om er heel wat op te verwerken.
Zo heb ik de prachtige fantasy flowers er op verwerkt.
En bij Joy!Crafts hebben ze weer een nieuw pop open folder, maar die heb ik nu eens even heel anders gebruikt. Ik heb namelijk de vlinder en de swirl na het stansen los geknipt, gekleurd met wat panpastel en een mooi plekje gegeven op mijn canvasje. Op de swirl heb ik ook nog wat leuke bloemetjes geplakt.
de tekst heb ik dit keer met embossing poeder gedaan en dat geeft toch wel een heel leuk effect moet ik zeggen.

Ik vind mijn canvasje erg gaaf geworden en ben natuurlijk benieuwd wat jullie ervan vinden...

Bedankt voor je bezoekje!
 photo Image1_zpse31ef117.png

3 opmerkingen:

Liefs Ineke zei

Mooi gedaan Heleen

Groetjes Ineke

bolletjelucky.blogspot.com zei

Wat een mooi canvas Heleen. De vlinder komt schitterend uit in deze tere kleurtjes. Je bent lekker bezig geweest en ik snap dat je er trots op bent.
Lieve groetjes Miranda

corryskaart zei

hoi heleen
zeker een pracht van een canvastje en erg gaaf met al die lieve bloemetjes erop
groetjes corry