Welkom,
Leuk dat je even bij me langs komt, kijk rustig rond , laat een reactie achter en misschien vind je het ook leuk om volger te worden .


Volgers

vrijdag 23 mei 2014

Wild rose studio

Hallo lieve allemaal,

Vandaag laat ik jullie een condoleance kaartje zien.
Nergens voor nodig gelukkig maar gewoon om in voorraad te hebben.
Ik heb er voor gekozen om een prachtige mal van Wild Rose Studio hier voor te gebruiken.
Ze zijn zo mooi en zo fijntjes en zeker als je een hoek mal gebruikt kan dat erg mooi staan.

Ja, meer hoef ik over deze kaart denk ik niet te vertellen...


Tot snel!!!
 photo Image1_zpse31ef117.png

6 opmerkingen:

marion zei

schittterend condoleance kaartje, liefs, Marion

Anita Meijer zei

Wat een prachtig condoleancekaartje Heleen, heel erg mooi.
Liefs van Anita

Anita van Merode zei

Prachtig, hele mooie mal gebruikt.
Groetjes Anita

Antoinette Voorn zei

Schitterend kaartje en zeker een mooie mal joh!

bolletjelucky.blogspot.com zei

Mooie stemmige condoleancekaart Heleen. Mooie hoekstans en dan dat fijne vlindertje en mooie tekst maken het helemaal af,lieve groetjes Miranda

Cindy zei

Erg mooi Heleen, prachtig en stijlvol! Liefs, Cindy