Welkom,
Leuk dat je even bij me langs komt, kijk rustig rond , laat een reactie achter en misschien vind je het ook leuk om volger te worden .


Volgers

donderdag 6 maart 2014

Hoera

Hallo lieve bloggers,

Vandaag alweer een kaartje van mij. Ik heb deze kaart gemaakt voor het blog van Joy crafts. Ze hebben namelijk deze maand weer erg leuke stanzen er bij gekregen. Ik heb nu alleen de vierkante stans gebruikt. 
Ook heb ik van de grote stans nog de hoekjes uitgeknipt. 
Hier onder de mallen welke in deze serie te verkrijgen zijn.
Candy 
Zijn ze niet geweldig!

Mijn kaart mag ook meedoen met de challenge van:

Ik hoop dat jullie m'n kaart weer leuk vinden.
Tot snel!
handtekening photo Groetjes-bewerkt-handtekening_zpsbddc0d7f.png

4 opmerkingen:

Bea zei

Hallo Heleen, ook al zo'n mooie kaart, de meiden van Joy hebben prachtige voorbeelden gemaakt....

groetjes Bea.

corryskaart zei

hoi heleen
een erg vrolijke kaart met die prachtige stansen!
groetjes corry

Anita Meijer zei

Je kaart is prachtig Heleen, wat een mooie mallen zijn dit.
Liefs van Anita

Jopie zei

Mooie kaart Heleen lekkere vrolijke kleuren en wat een mooie mallen.
liefs Jopie