Welkom,
Leuk dat je even bij me langs komt, kijk rustig rond , laat een reactie achter en misschien vind je het ook leuk om volger te worden .


Volgers

dinsdag 4 maart 2014

CCC #5

Hallo lieve allemaal,

Er is weer een nieuwe challenge van start gegaan bij CCC. Afgelopen challenge hadden we helaas maar 2 mensen die mee hebben gedaan en dat was erg jammer...
We hopen daarom dit keer dat jullie allemaal gezellig langs komen en met ons mee gaan doen!
We hebben weer een hele leuke kleuren uitdaging.
Purple Bottle Green Hot Pink en gebruik Rhinestones.

Dit is mijn bijdrage geworden en ik ben super benieuwd wat jullie ervan gaan maken. 
Op CCC kun je ook de kaarten van mijn DT-maatjes zien.

Tot snel!!!
handtekening photo Groetjes-bewerkt-handtekening_zpsbddc0d7f.png

4 opmerkingen:

Sabrina Jackson zei

Heleen, wow, your card came out amazing! I love how you've coloring this sweet image! Awesome dies as well! Hugs, Sabrina

Claudia's kaartjes zei

Hoi Heleen,

Ja, wou bij de vorige challenge nog meedoen, maar helaas geen tijd. Ik hoop met de huidige challenge terug te kunnen meedoen. Je kaartje ziet er prachtig uit.

grtjs
Claudia

corryskaart zei

nou je kaart ziet er erg leuk en lief uit en ga snel bij de andere kijken
groetjes corry

Anita Meijer zei

Wat een supermooi kaartje Heleen, ik vind hem geweldig.
Liefs van Anita