Welkom,
Leuk dat je even bij me langs komt, kijk rustig rond , laat een reactie achter en misschien vind je het ook leuk om volger te worden .


Volgers

woensdag 1 januari 2014

foto inspiratie bij DCZ

Hallo lieve allemaal,

Gelukkig nieuwjaar!!! 
Ik hoop dat jullie allemaal een hele mooie afsluiting van het jaar 21013 hebben gehad. 
Wij wel... op onze eigen manier... met veel lachen en ook af en toe een traan...
Nu kijken wat 2014 voor ons in petto heeft!

In elk geval gaan de challenges bij DCZ voorlopig door en de nieuwe begint meteen al vandaag.
We hebben als thema een inspiratie foto.

Ik ben hiermee ook lekker aan de slag gegaan en dit is mijn kaart geworden.

Ik hoop dat jullie hem weer leuk vinden.
Lijkt het je nou ook leuk om mee te doen met deze challenge kom dan gezellig langs op DCZ.
Daar staan ook de kaarten van mijn dt-maatjes.


Ook mag mijn kaart meedoen aan de challenge van:

Tot snel!

3 opmerkingen:

Welmoed zei

Een mooie kaart Heleen, in pasteltinten.
Kan me voorstellen dat jullie het jaar hebben afgesloten met een lach en een traan...

Wens jullie een gezond, gelukkig en creatief 2014!

Vriendelijke groet,
Welmoed

Louise zei

Super cute card, Thanks for joining us at Tilda's Town for our challenge.
hugs Louise

Erica ♥ zei

Prachtige kaart heb je gemaakt met
deze mooie kleuren combi !

Een heel goed begin van het nieuwe jaar
met heel veel leuke dingen en knutselen.
De allerbeste wensen voor 2014,
op een mooi en creatief jaar ☺

Veel liefsss van Erica ☼