Welkom,
Leuk dat je even bij me langs komt, kijk rustig rond , laat een reactie achter en misschien vind je het ook leuk om volger te worden .


Volgers

woensdag 3 juli 2013

Duodag

Hoi allemaal,

Vandaag is het weer duodag bij NKU en het is de beurt aan Elise en mij om jullie een kaart met dezelfde opdracht te laten zien.
De opdracht was dit keer
Een spinnerkaart voor mannen.


Deze kaart heb ik er van gemaakt.
 Omdat ik bij een spinnerkaart toch een beetje een speels gevoel krijg heb ik hem gemaakt voor een jongen.
En dit heb ik voor mijn kaart gebruikt:
wit, blauw en rood bazill cardstock
dp van Authentique
stukje lint
bradje
tekst stempel

Op het blog van NKU kun je zien wat Elise er van heeft gemaakt.

Tot snel!

4 opmerkingen:

Claudia's kaartjes zei

Hoi,

Prachtige kaart. Heel tof en ook de kleuren vind ik super.

grtjs
Claudia

jolanda zei

leuk gedaan

corryskaart zei

hoi heleen
ziet er erg leuk en tof uit zo met dat molentje en hetzelfde dessinpapier!!
groetjes...corry

Richtsje zei

Een echte stoere jongenskaart zo in deze kleuren Heleen! Leuk gedaan hoor, leuk en speels met dit windmolentje!

Groetjes Richtje