Welkom,
Leuk dat je even bij me langs komt, kijk rustig rond , laat een reactie achter en misschien vind je het ook leuk om volger te worden .


Volgers

vrijdag 12 april 2013

Game on Edwin

Hoi lieve blogdinnen,

Zo ik heb me zelf vandaag eens even wat leuke dingen kado gedaan. Ik kon het even niet laten. Ben vanmorgen heerlijk de stad in gegaan en heb eens even op de markt gesneupt. Daar staan altijd 2 tentjes en die hebben malletjes. Bij de een scoorde ik al geweldige bloemen van Joy en bij de ander het gras randje, een leuk takje en de wolkjes van Joy.
En toen ik thuis kwam moest ik m´n malletjes natuurlijk gelijk uitproberen. Ik heb er vandaag een super leuke kinderkaart van gemaakt. Met game on Edwin. Ohh ohh wat is die leuk!
En ja verder zit mijn kaart dit keer lekker vol met Joy malletjes. Het dp is van MD.
En dit is hem geworden! 
Natuurlijk mag mijn kaartje ook weer meedoen aan een aantal leuke challenges:
Tot snel!

21 opmerkingen:

Marga50 zei

Wat een prachtige kaart heb je gemaakt Heleen! Fijn dat je goed bent geslaagd voor je spulletjes. Fijn weekend, Marga.

Anoniem zei

Hoi Heleen

Wat een leuk cadeautje heb je jezelf gegeven,soms moet je dat ook doen.
Wat een leuke vrolijke kaart en nu ik het grasrandje zo zie vindt ik wel echt helemaal leuk.

Gr. en een fijn weekend. Mia

Jolanda zei

Wat een leuke kaart . . .Af en toe moet je iets leuks voor je zelf kopen, daar wordt je zo vrolijk van!!

LottesCards zei

Deze stempel is al leuk van zichzelf ;-) Mooi gedaan en een leuk geheel met al je nieuwe stansjes!

Leuk dat je meedoet met de challenge van DMCC!

Liefs Lotte

Marjan zei

Wat een prachtige kaart zeg.
Mooie kleurtjes en leuke mallen.

Groetjes, Marjan

Claudia's kaartjes zei

Heel leuke,grappige kaart. Mooi gedaan.

grtjs
Claudia

Anita Meijer zei

Wat is die superleuk geworden Heleen, ik zag je kaart en dacht meteen ja zoiets ga ik voor Nick zijn verjaardag maken, vindt deze Edwin namelijk op Super Mario lijken en daar is Nick helemaal gek van. Ga eens op zoek, hij is echt super. Wat heerlijk toch hé om jezelf af en toe eens te verwennen met knutselspulletjes te kopen, je heerlijk eventjes als een kind in een speelgoedwinkel voelen.
Liefs van Anita

Anneke. zei

Prachtige kaart! Leuke spulletjes heb je gescoort.
Bedankt voor het mee doen bij de DMCC.
Groetjes Anneke.

Angelique zei

Wat een leuke kinder kaart.
Game on Edwin vindt ik zo leuk eruit zien.

Dank je wel voor het mee doen aan de challenge bij Scrap Cards Challenge Blog.

Veel liefs Angelique

Richtsje zei

Het is een hele leuke vrolijke Edwin kaart geworden Heleen! Lekker stoer!
Zo leuk om gelijk met je aankopen iets te maken, heb ik nou ook altijd...

Groetjes Richtje

jolanda zei

stoer kaartje

Adriana zei

Wat een leukerd zeg! Mooi en vrolijk gemaakt!
Dank-je-wel voor je 2de deelname aan de VOORJAARchallenge bij AnMaCreatief!
Groetjes Adriana

Annette zei

Wat een schattig kaartje! Dank je voor je deelname bij You, Me and Magnolia
xoxoAnnette

jolanda's journaling en plannen zei

oow wat een super kaartje is het geworden en die edwin oow die is gaaf.
echt leuk voor kinderkaarten.

goetjes jolanda

Erica ♥ zei

Wat een geweldig kaartje heb je
gemaakt, lekker vrolijk en mooie
mallen heb je gebruikt !

Bedankt voor je 2e deelname aan de Challenge
bij Kleurenfestijn ☺

Fijne en gezellige (knutsel)zondag nog ☺
Lieve groetjes Erica xox ¤
heidebloempjuh.blogspot.nl

miriam zei

lekkere vrolijke kaart geworden zo ,en ja af en toe moet je je eigen even verwennen veel plezier met je nieuwe spulletjes
dank je wel voor je deelname aan dmcc
gr miriam

Creaine zei

leuke stoere kaart! succes.
groetjes Ine

Karin zei

Wat een super leuk kaartje! En gave stempel ook!

Bedankt voor je deelname aan de challenge op Creaine Scrap en borduurblog, en veel succes!

Groetjes karin xx

Chantal zei

Wat een vrolijke Game On Edwin kaart heb je gemaakt! Bedankt voor je deelname aan onze challenge bij Duymelot! Lieve groetjes, CHantal

Anoniem zei

super:)

Engelchen zei

Mooie kaart zeg :)
Bedankt voor je deelname aan Creaines Challenge.
Groetjes Geesje