Welkom,
Leuk dat je even bij me langs komt, kijk rustig rond , laat een reactie achter en misschien vind je het ook leuk om volger te worden .


Volgers

woensdag 6 februari 2013

Duodag #9

Hallo lieve allemaal,

Vandaag weer tijd voor een nieuwe duodag bij NKU. Deze week ben ik weer aan de beurt met een leuke kaart en dit keer samen met Jolanda.
De opdracht was deze keer een mannen-kaart maar niet zomaar een mannen-kaart, het moet er 1 zijn zonder plaatjes of stempels!
Nu heb ik dit keer gekozen om niet een "gewone" vierkante of rechthoekige kaart te maken, maar het is een colbert geworden.
Nou ja kijk zelf maar!



Ik hoop met deze bijzondere kaart toch weer een paar mensen een idee aan de hand te hebben gedaan. Klik hier voor de tutorial.
Ben je ook nog benieuwd naar de mannen-kaart van Jolanda ga dan naar haar blog of neem een kijkje op NKU.

Tot de volgende blogspot!!!

8 opmerkingen:

Jolanda zei

Hoi Heleen,
het is echt een bijzondere kaart geworden! wat een gaaf model:0) Ik had begrepen dat tekststempels wel mochten haha...nou ja het was in ieder geval een uitdaging!
fijne dag!
grtz Jolanda

Anreda zei

Wow Heleen, wat is hij prachtig. TOP !
Kan ik dat patroon mischien ergens kopen of zo. Heb nl. binnenkort een feestje en zou deze heel erg gaaf vinden daarvoor...
Bedankt alvast voor je reactie !

Liefs, Anreda
http://www.anreda.blogspot.nl/

Elise zei

Oh die is GAAF!!!! Prachtig ontwerp!!! toppie gedaan!
Lieve groetjes Elise

Elise zei
Deze reactie is verwijderd door de auteur.
Bea zei

Prachtig gemaakt Heleen, mooi patroon en erg chique....

groetjes Bea.

Anita Meijer zei

Wauw wat heb je dit schitterend gemaakt Heleen ik vind het prachtig.
Liefs van Anita

Marianne zei

Hij is heel mooi geworden.
Lieve groetjes Marianne

Jopie zei

Hoi Heleen,
Bedankt voor je lieve reactie bij mij en voor jullie is het ook een hele zware tijd geweest. Ik wens je veel sterkte. Wat deze kaart betreft wat heb je dit super gemaakt en wat knap zeg, schitterend.
groetjes jopie