Welkom,
Leuk dat je even bij me langs komt, kijk rustig rond , laat een reactie achter en misschien vind je het ook leuk om volger te worden .


Volgers

maandag 14 januari 2013

DCZ # 2 nog een verjaardags kaart

Hallo lieve allemaal,

Terwijl ik nu op het punt te sta om naar de begrafenis te gaan, wordt er op mijn blog nog even een kaartje gepost. Deze kaart had ik gelukkig al klaar en gepland staan.
Maar wil wel even van deze gelegenheid gebruik maken om iedereen die mij op wat voor manier dan ook gesteund heeft te bedanken. Geweldig al die reacties, mailtjes en kaartjes! Die doen ons allemaal goed.
Dank jullie wel!


Vandaag begint de nieuwe uitdaging bij DCZ. Het is alweer de 2e uitdaging van dit jaar. Het thema is dit keer niet al te moeilijk.
"Alles mag"
Dit is mijn voorbeeld kaart geworden.

De ontvangster van deze kaart is inmiddels verjaart en ik hoop dat zij de kaart net zo leuk geworden vindt dan dat ik hem vind.
Wat heb ik voor deze kaart gebruikt
bazzill cardstock rood/wit
dp van Bo Bunny
mal 6002/0134 van Joy crafts
gras randje van een pons van Fiskars
stempel Lilly clearstamp Joy crafts 6410/0009
tekst stempel MD
kleine geponste bloemetjes
roze pareltjes
strik 

Als je het leuk vindt om mee te doen met onze uitdaging kom dan gezellig langs op DCZ.
Daar vind je ook de kaarten van de andere DT-ers.
De uitdaging sluit zondag 20 januari om 22:00 uur.

Tot snel!

7 opmerkingen:

Marilyn zei

Sweet image Heleen and beautifully coloured. Love that lattice die... so pretty!

jolanda zei

prachtig kaartje
sterkte

inge zei

Je kaartje ziet er super uit Heleen, veel sterkte vandaag.

Groetjes Inge

Chantal zei

Hoi Heleen,
Ik lees nu pas je bericht van afgelopen woensdag: wat heftig allemaal zeg. Heel veel sterkte in deze moeilijke tijd, dat zal iedereen in de familie nodig hebben...
Groetjes,
Chantal
ps. je kaart is prachtig!

Jolanda zei

Mooie vrolijke kaart, en wat toch een mooie stans . . . .

Anita Meijer zei

Wat zal dat superzwaar geweest zijn vandaag Heleen pffff. Je kaartje is schitterend, ik vind hem prachtig.
Liefs van Anita

Henriette zei

Heleen, het is een super kaart geworden!! liefs Jetty xxx