Welkom,
Leuk dat je even bij me langs komt, kijk rustig rond , laat een reactie achter en misschien vind je het ook leuk om volger te worden .


Volgers

maandag 28 januari 2013

Bruin en blauw

Hallo lieve allemaal,

Vandaag laat ik jullie weer een leuke voorbeeld-kaart zien want bij DCZ gaat challenge #4 vandaag van start.
Het thema voor deze week is 
Bruin / Blauw
De sponsor van deze week is 
Just some lines

Vind je het leuk om aan deze challenge mee te doen kom dan gezellig langs op het blog van DCZ. Daar vind je dan ook meteen de voorbeeld kaarten van mijn collega's. 

Tot snel!

7 opmerkingen:

Ans Gilbert zei

Hoi Heleen,
Prachtig voorbeeld kaartje heb je gemaakt..
groetjes van Ans

Wilma zei

Een heel LIEF kaartje is dit Heleen.....PRACHTIG gemaakt.
Liefs Wilma ☺☺☺

Anoniem zei

Heel leuk zeg, en weer totaal anders dan die van mij ;-)
De digie is te schattig!
Groetjes Jacomijn

Bea zei

Prachtig babykaartje Heleen....

groetjes Bea.

Anita Meijer zei

Wat een schitterend lief kaartje heb je gemaakt Heleen, ik vind hem prachtig geworden. Mooi blijft dat ook blauw/bruin. Super meis.
Liefs van Anita

Riannerizanti.blogspot.nl zei

heel lief kaartje en mooie kleuren
liefs Rianne

Glenda de Heide zei

Wat een lieffie Heleen.

Veel liefs Glenda