Welkom,
Leuk dat je even bij me langs komt, kijk rustig rond , laat een reactie achter en misschien vind je het ook leuk om volger te worden .


Volgers

maandag 26 november 2012

... even iets anders

Hallo lieve allemaal,

Daar ben ik weer maar vandaag even niet met een kerstkaart. Ik had vandaag zin om even iets anders te doen. Nou was ik van de week toch iets super leuks tegen gekomen op het blog van Debby. Ze had een hele leuke muurhanger gemaakt met de letters
HOME
Toen ik dat zag was ik meteen helemaal verliefd hierop. Het liet me ook niet meer los en vanmorgen ben ik er zelf eentje gaan maken. Natuurlijk heb ik er wel een beetje mijn eigen draai aan gegeven. Zo heb ik er bijvoorbeeld geen stempeltje op verwerkt. Dat heeft zo z'n reden... Ik wil mijn creatie namelijk in de gang hangen want die is tot nu toe wel heel erg kaal vind ik. Nu vindt mijn man een heleboel goed en hij vindt mijn kaarten ook altijd even prachtig, maar....
Hij vraagt me toch regelmatig waarom die poppetjes nou overal op moeten.
Hahaha.
Ja omdat ik die nou eenmaal leuk vindt roep ik dan. Nu vindt hij het ook helemaal niet erg hoor als ik m'n knutselhoek vol zet met al die "poppetjes" maar om ze nou ook in de gang te gaan hangen... Ik denk dat hem dat net iets te veel van het goede wordt.
Dus vandaar een leuke muurhanger maar zonder "poppetjes".

Debby bedankt voor je super leuke idee!
Ik hoop dat jullie mijn muurhanger net zo mooi vinden geworden als ik zelf.

Tot snel!

7 opmerkingen:

Anoniem zei

Hallo Heleen
Heel herkenbaar mijn man vind de poppetjes ook maar niets.Deze decoratie heb je schitterend gemaakt met een mooie vormgeving.Groetjes Joke

Elise zei

Je hebt een prachtige muurhanger gemaakt!! Heel erg mooi!!!
Groetjes Elise

Anita Meijer zei

Hij is heel mooi geworden Heleen, ziet er toppie uit.
Liefs van Anita

Bea zei

Prachtige muurhanger Heleen, leuke decoratie....

groetjes Bea.

Marjan zei

Heel mooi hoor !! Ook zonder poppetjes LOL.

Groetjes, Marjan

Liesbeth zei

super mooi zo Heleen, ziet er gewoon erg chique uit zo.
gr. liesbeth

Debby Kuster zei

Hé wat leuk, dat mijn creatie je tot deze super mooie Home decoratie gebracht heeft. Ik herken je mans reactie wel hoor. Was voor mij dus ook een totale verrassing dat hij mijn home hanger zomaar voor de deur neer hing.

Hij is erg leuk geworden.
Liefs Debby