Welkom,
Leuk dat je even bij me langs komt, kijk rustig rond , laat een reactie achter en misschien vind je het ook leuk om volger te worden .


Volgers

donderdag 22 november 2012

een witte kaart


Hoi lieve blogdinnen,

Vandaag laat ik jullie een kaart zien die ik al een poosje klaar had maar niet eerder kon laten zien.  Waarom niet? Omdat de ontvanger ook een blogger is.....
Maar vandaag is de ontvanger jarig, heeft de kaart ontvangen en kan ik de kaart dus laten zien..... en misschien weten jullie wel wie het is....

Het is een mooie witte kaart zonder dp. Dat was ook de vraag bij Duymelot en daar ga ik mijn kaart dus insturen. Tenminste dat dacht ik dus.... maar... toen ik hem in zou sturen zag ik dat het een kerstkaart moest zijn...
Nou ja jammer, moet ik maar beter lezen de volgende keer, hihihi.
De stempel is van Saturated Canary en wat kijkt ze lekker onschuldig, vinden jullie ook niet?
Zelf vind ik ondanks dat ik geen dp heb gebruikt wel super gaaf geworden moet ik zeggen, maar ben natuurlijk weer benieuwd naar jullie mening.

Tot snel!!!

6 opmerkingen:

Marjan zei

Herkenbaar Heleen.
Dan ben je zo enthousiast bezig met je kaart, dat je de opdracht even vergeet.

Maar het is een mooi kaartje geworden, zonder DP.

Groetjes, Marjan

Elise zei

Superkaart heb je gemaakt, zeg!!! Die mal blijft toch erg gaaf en veelzijdig! En madame staat er toppie bij, mooi ingekleurd. Fijn weekend en tot maandag!
Groetjes Elise

Anoniem zei

Schitterend Heleen.Vind ze heel mooi ingekleurd en wat je zegt ze kijkt erg onschuldig.Groetjes Joke

Anita Meijer zei

Hahaha heel herkenbaar Heleen, ik had laatst ook een kaart voor de Nederlandse Kaarten Uitdaging gemaakt en in mijn enthousiasme stempel ik daar een tekst op en ja hoor in het engels en dat mag daar niet. Ik vind je kaart helemaal super geworden, hij is prachtig.
Liefs van Anita

Jolanda zei

je kaart is geweldig mooi Heleen:0)
grtz Jolanda

Dora zei

prachtig gemaakt.
groetjes