Welkom,
Leuk dat je even bij me langs komt, kijk rustig rond , laat een reactie achter en misschien vind je het ook leuk om volger te worden .


Volgers

woensdag 21 november 2012

Duo-dag #4

Hallo lieve allemaal,

Vandaag begint bij NKU de 4e duo-dag alweer en dit keer was de beurt aan mij en aan Inge. De bedoeling van duo-dag is dat we allebei een kaart laten zien met de zelfde opdracht maar met elk een andere uitwerking/techniek.
Voor deze keer stond er een gelifte CAS-kaart op het program. Een CAS-kaart is (vele zullen het wel weten) een clean and simple kaart. Ik heb de eerste kaart gemaakt en Inge heeft hem gelift.
Dit is mijn CAS-kaart geworden. En ben je benieuwd naar wat Inge ervan gemaakt heeft neem dan een kijkje op haar blog  of kijk op NKU.

Tot de volgende blogpost!!!

4 opmerkingen:

Marjan zei

Een hele mooie CASKerstKaart Heleen ! Maar dat had ik al eerder gezegd geloof ik LOL.

Groetjes, Marjan

Anoniem zei

Mooi gedaan! Mooie opzet!
Groetjes Jacomijn

Anoniem zei

Een zeer stijlvolle kerstkaart.Groetjes Joke

inge zei

Je wist het al ,maar ik vind je kaartje nog steeds prachtig Heleen.

Groetjes Inge