Welkom,
Leuk dat je even bij me langs komt, kijk rustig rond , laat een reactie achter en misschien vind je het ook leuk om volger te worden .


Volgers

donderdag 1 november 2012

alweer een kerstkaart


Hallo lieve allemaal,

De herfstvakantie is alweer een paar dagen voorbij en ik heb weer heerlijk alle tijd om te freubelen. Dat is dus ook wat ik vanmorgen heb zitten doen. Er moeten nog genoeg kerstkaarten gemaakt worden, dus werk zat! 
Al gauw wist ik vanmorgen ook welke kleuren ik wilde gebruiken. Dit keer moest het een kaart in veel groene tinten worden. Heb een stempel van Edwin in de sneeuw met z'n skies. Deze komt uit de nieuwe serie "little christmas"
Ik heb verder het cardstock van bazzill gebruikt en het prachtige dp is van een blokje van de Action. De kerststerren zijn van MD en de takjes heb ik gemaakt met een pons van Martha Steward. De tekst stempel is van de kruidvat en die heb ik op een spellbinder gedaan.

Ik heb mijn kaart gemaakt voor de uitdaging van 

Tot snel!!!

15 opmerkingen:

Jolanda zei

mooie kaart Heleen en freubel ze:0)
grtz Jolanda

Bea zei

Mooie kaart heb je gemaakt Heleen, mooie combinatie met die groene leuren...

groetjes Bea.

Anoniem zei

Een prachtige, vrolijke kerstkaart als resultaat. Mooi hoor!
Liefs, Myriam

jolanda zei

prachtig kaartje

Marjan zei

Heel herkenbaar Heleen, als de kids weer naar school gaan krijgen wij moeders pas 'vakantie' haha.

Mooie kerstkaart heb je gemaakt zeg.

Groetjes, Marjan

Anoniem zei

Een schitterende kerstkaart in mooie kleuren.Groetjes Joke

Jopie zei

Prachtig papier Heleen en ook erg mooi ingekleurd, super mooie kleuren.
groetjes jopie

Marga50 zei

Wat een prachtige kaart Heleen.!! Groetjes Marga.

Elise zei

Wat heb je een prachtige kaart gefreubeld terwijl ik hard aan het werk was hihi!! Supermooi hoor met die leuke Edwin!!
Lieve groetjes Elise

Marianne zei

Hij is erg leuk Heleen.
Liefs, Marianne

Helen zei

wat een prachtige kerstkaart in mooie kerstkleuren. Gezellig dat je meedoet aan onze challenge bij Anmacreatief. Groetjes, Helen

scrapcreations-judith zei

Wat een vrolijke kleur groen heb je gebruikt voor je mooi kerstkaartje.
Leuk dat je meedoet met de novemberchallenge bij AnMaCreatief.
groetjes Judith

Adriana zei

Het is een prachtige kerstkaart geworden, Heleen!
Dank-je-wel voor het meedoen met de KERSTchallenge bij AnMaCreatief!
Groetjes Adriana

Anne-Marije zei

Wat een mooie groene kerstkaart.
Bedankt voor het meedoen met de AnMaCreatief challenge van deze maand.
xxx Anne-Marije

Crealin zei

Hoi Heleen,

wat een mooie kerstkaart in echte kerstkleurtjes. Edwin staat er schitterend op!

Fijn dat je meedoet met de kerstchallenge bij AnMaCreatief!

Groetjes,

Lins