Welkom,
Leuk dat je even bij me langs komt, kijk rustig rond , laat een reactie achter en misschien vind je het ook leuk om volger te worden .


Volgers

zondag 7 oktober 2012

Gave Candy bij NKU!!!

Hallo allemaal,

Zoals jullie weten ben ik designer bij NKU. Nu hebben we daar in 1 jaar tijd al ruim 400 volgers, goed he!!!
Om dit nu een beetje te vieren heeft Judith daar een leuke candy. Als we de 500 volgers bereiken dan gaat ie eruit!
En wat kun je winnen...
Deze geweldige koffer om je copics in op te ruimen (excl markers).

Wat moet je doen....
Wordt uiteraard volger van het blog NKU.
Of gewoon lekker blijven volgen, als je dat al deed.
De bovenste foto van deze koffer op je blog zetten..(met link naar het blog van NKU).
En laat even in een reactie achter dat je graag meedoet aan de candy!

Nou dat valt mee dacht ik zo! Dus aarzel niet en kom gauw langs op NKU en waag een kansje op deze mooie prijs!

3 opmerkingen:

corryskaart zei

hoi heleen
nou dat ga ik dan heel snel op mijn blog zetten want zo prachtige koffer om mijn copics in te doen die staat echt op mijn verlanglijstje:-))
groetjes van corry

Debby Kuster zei

Gefeliciteerd met je benoeming als nieuw dt-lid van de creatieve zebra.........je maakt echt super leuke dingen en ben erg benieuwd naar je eerste creatie voor DCZ

ga zo natuurlijk ook gelijk volger bij jou worden

liefs Debby

Anoniem zei

***** more about the Senate vote to keep the US out of the UN Arms Control Treaty can be
found at:. However, as research has shown,
a greater number of guns in a community does not equate to more
violence. Because politics is unseemly, crass, and utterly without taste'how else to explain the incredibly low standards of conduct in those elected
to even the highest offices: Governors, Senators, Congresspersons, Mayors of major cities'.



my website :: 2nd Amendment