Welkom,
Leuk dat je even bij me langs komt, kijk rustig rond , laat een reactie achter en misschien vind je het ook leuk om volger te worden .


Volgers

zondag 30 september 2012

SSC#183 It's your birthday...


Lieve blogvriendinnen,

Vandaag is het de laatste zondag van september. Het is weer tijd voor een nieuwe challenge bij stamptacular sunday. Dit zal tevens mijn laatste kaart zijn die ik voor hun site maak. Ik heb zelf besloten om met stamptacular sunday te stoppen omdat het engels me toch niet altijd even makkelijk af gaat en het toch wel een super drukke blog is. 

Het thema van deze week bij stamptacular sunday is 
"It's your birthday"

Nou zo'n kaart kun je er niet genoeg van in je collectie hebben volgens mij, dus kom allemaal gezellig langs en doe met ons mee!

Hieronder mijn voorbeeld kaartje en op de site kun je de andere voorbeeld kaarten van onze DT-ers bekijken.
Ik heb mijn Tilda gekleurd met copics en de leuke plak pareltjes heb ik bij de Action gekocht. Net als het dp trouwens.

Tot snel!!!

8 opmerkingen:

jolanda zei

super mooi kaartje in leuke kleuren

Elise zei

Wat heb je een prachtige kaart gemaakt!! Leuke kleurtjes en papier!
Fijne zondag en tot morgen!
Groetjes Elise

Marga50 zei

Wauwwwwwww Heleen, super mooie kaart heb je gemaakt. Fijne avond, groetjes Marga.

Anoniem zei

Wat een schitterende kaart Heleen.Mooie kleuren heb je gebruikt.Groetjes Joke

corryskaart zei

hoi heleen
wat een schattige vrolijke kaart heb je gemaakt en ja ook de engelse taal breekt mij ook vaak de nek:-))
groetjes van corry

Judith Slegers zei

mooie kaart weer Heleen!
je doet het goed!
Groeten Judith

Chantal zei

Superleuk zo met dat roze! Geweldige plakparels ook, ik zag ze zojuist ook op een ander blog verschijnen ;-)
Groetjes,
Chantal

Carmen S. zei

Eine ganz niedliche Karte. Farben Stanzung und Papier passen wunderschön zusammen. Ganz toll.
Liebe Grüße Carmen