Welkom,
Leuk dat je even bij me langs komt, kijk rustig rond , laat een reactie achter en misschien vind je het ook leuk om volger te worden .


Volgers

zondag 9 september 2012

SSC180

Hallo allemaal,
Vandaag is het weer tijd voor een nieuwe challenge bij Stamptacular sunday en deze week luidt de opdracht
“Anything BUT A Card!”
Weer eens wat anders dan altijd maar een kaart maken dacht ik en zo ben ik dus eens even op zoek gegaan. Ik kwam op internet vele leuke ideeën tegen en uiteindelijk heb ik gekozen om een schoentje te maken.

Ik moet zeggen dat ik hem zelf erg goed gelukt vind.Nu nog een geschikte gelegenheid om hem weg te geven.
Lijkt dit je nu ook een leuke uitdaging, kom dan langs op onze site Stamptacular sunday. Daar kun je ook de creaties van al onze andere DT-ers bekijken.


10 opmerkingen:

jolanda zei

mooi schoentje

Anoniem zei

Wat een mooie schoen Heleen.Vind het heel bijzonder.Groetjes Joke

Marjan zei

Oh wat een mooi schoentje Heleen !

Groetjes, Marjan

Liesbeth zei

Wat mooi Heleen. een geschikte gelegenheid........hihihi, hier maak je toch iedereen blij mee.
gr. liesbeth

Jolanda zei

Mooi hoor . . . ziet er gezellig uit!

Elise zei

Wat een prachtige schoen, Heleen!! En wat een prachtige blauwe bloemen zitten erin hihi....
Groetjes Elise

Marianne zei

Ziet er prima uit Heleen.
Liefs, Marianne

hennie zei

Geweldig Heleen!
Leuk je bericht over Pakistan.
Wat een enig kereltje is Furqan!
Lieve groetjes hennie.

Chantal zei

Erg leuk, zo schoen! Die komt vast nog wel eens van pas om weg te geven!
Groetjes,
Chantal

corryskaart zei

hoi heleen
wat een schattige schoen zo kleur en fleurrijk:-)) zoiets is zeker erg leuk en mooi om te schenken,vandaar dat ik volger bent geworden:-))
groetjes van corry van
corryskaartblogspotnl.blogspot.com