Welkom,
Leuk dat je even bij me langs komt, kijk rustig rond , laat een reactie achter en misschien vind je het ook leuk om volger te worden .


Volgers

zondag 2 september 2012

SSC#179...

Hallo lieve blogvriendinnen,

Eergisteren zijn wij weer thuis gekomen en ik moet zeggen dat dat ook weer heerlijk is! Eindelijk m'n eigen knutselhoekje weer terug. Ohhh wat heb ik dat gemist zeg!!!
Ik hoop dat jullie ook allemaal een fijne vakantie hebben gehad en dat jullie er weer klaar voor zijn om nieuwe uitdagingen aan te gaan.
Vandaag begint namelijk de nieuwe uitdaging van stamptacular sunday weer en dit keer hebben we een sketch. Niet moeilijk maar wel super leuk, vind ik altijd.
Dit is mijn voorbeeldkaart geworden.
En hier de binnenkant die ik dit keer ook versiert heb.
Heb je zin om weer eens mee te doen met onze uitdaging kom dan gezellig bij ons langs op stamptacular sunday. Daar vind je dan ook de voorbeelden van onze andere DT-ers.


2 opmerkingen:

Elise zei

Jij hebt ook weer zo'n prachtige kaart gemakt, zeg!! Leuke digi, lekker stoer!
Fijne zondag en ik zie je morgen!
Groetjes Elise

jolanda zei

stoer voorbeeld.
Heel mooi