Welkom,
Leuk dat je even bij me langs komt, kijk rustig rond , laat een reactie achter en misschien vind je het ook leuk om volger te worden .


Volgers

maandag 24 september 2012

Love is in the air...

Hallo lieve volgers en bloggers,

Ik ben alweer dik 3 weken terug van vakantie maar heb ik nog niet echt de inspiratie kunnen vinden om veel kaarten te maken. Maar ik moet zeggen dat het nu langzaam aan toch wel steeds meer weer begint te kriebelen. Ik laat jullie dan vandaag ook weer eens wat zien wat ik gemaakt heb. Het is dit keer een tag, maar natuurlijk is die ook prima te verzenden als een kaart.
Het verliefde paartje is een leuke stempel van Mo Manning, zijn ze niet schattig! Ik heb ze gekleurd met copics. Verder heb ik dp papier gebruikt van de Action en het onderste karton is van Bazzill. De lantaarn en de hekjes zijn stansjes van MD en die heb ik bewerkt met clear embossing poeder, alleen zie je dat op de foto helaas niet zo goed. Met de lantaarn heb ik ervoor gekozen om de binnenkant er niet uit te halen maar er gele stukjes in te zetten zodat het lijkt alsof de lantaarn echt brandt. De tekst heb ik geprint en uitgestanst met een stans van Spellbinder en toen bewerkt met distress. Dan de bloemen. De grote bloem heb ik zelf gemaakt met behulp van een Spellbinder en handgeschept papier, en ohh wat is dat toch leuk om te mogen doen. Nog wat kleine bloemetjes, blaadjes en een charm er naast en het staat weer erg leuk moet ik zeggen.
Ik ben benieuwd wat jullie van mijn tag vinden!

Mijn tag mag dit keer meedoen aan de de challenges van:
Just a note - maak een tag
sweet stampin challenge - gebruik een charm

Tot snel!!!




14 opmerkingen:

jolanda zei

heel erg mooie label, leuk met de lantaarn erbij.
Je bloem is ook erg mooi

Just me... zei

Super leuk dat je ook gezellig meedoet met de challenge op mijn blog met deze prachtige tag.
Oh..en de stempeltjes van Mo Manning vind ik ook zoooooo leuk.

Fijne dag en groetjes van Diana.

Unknown zei

Wat mooi gemaakt Heleen, gr. Liesbeth

Dora zei

erg leuke tag gemaakt.
groetjes

Elise zei

Oh wat heb je die gaaf gemaakt!! Mooi zo in het blauw! Gave bloem en stempel!!!
Fijne aaf!
Groetjes Elise

Marianne zei

Mooi kaartje Heleen.
Liefs, Marianne

corryskaart zei

Hoi Heleen
Wat een geweldig leuke kaart met dat stelletje en prachtige kleuren gebruikt
Groetjes van corry

Anoniem zei

Wat een geweldige tag.Vind erg mooi.Groetjes Joke

inge zei

Leuke tag Heleen, ik vind deze twee oudjes helemaal super!

Groetjes Inge

Doreen zei

gorgeous tag. Love the image and love your little scene
Many thanks for joining us at Sweet Stampin' this week
Hugs
Doreen xx

hennie zei

Enig Heleen, erg leuk dat je meedoet met onze challenge.
Prachtig is je label.
Lieve groetjes hennie, ook DT Just a Note!

Rachel zei

Fab project, I love the shape!

Thank you for sharing at Sweet Stampin this week, Wedgie xxx

mixamatoasties zei

Super!

Thanks for joining in at Sweet Stampin this week.

Susan x

Chantal zei

Wat een schattig tafereeltje! Zie ze daar eens lief onder de lantaarn zitten, super hoor!
Groetjes,
Chantal