Welkom,
Leuk dat je even bij me langs komt, kijk rustig rond , laat een reactie achter en misschien vind je het ook leuk om volger te worden .


Volgers

zondag 23 september 2012

Kerst SSC#182

Hallo allemaal,

Het is weer zondag en dus tijd voor een nieuwe challenge bij Stamptacular sunday
Het thema van deze week is
"Bling it on"
Dus laat deze keer een kaart of creatie zien waar glitters en bling op zitten. Niet zo moeilijk lijkt mij.
Dit is mijn voorbeeld kaartje geworden. Mijn eerste kerstkaart voor dit jaar!
Lijkt het je nu ook leuk om mee te doen aan deze challenge kom dan gezellig langs op stamptacular sunday. Daar vind je dan ook meteen de voorbeeld kaarten van onze andere DT-ers.

Tot snel!!!

4 opmerkingen:

Mieke zei

Mooi! Ik ben nog altijd niet begonnen aan mijn kerstkaarten... :-)

Anoniem zei

Wat een leuke kerstkaart!
Liefs, Myriam

Anoniem zei

Wat een schitterende kerstkaart Heleen.Groetjes Joke

Chantal zei

Erg leuk! Ik zou ook weer eens door moeten gaan met mijn kerstkaarten, nu het zakje tijd nog haha...
Groetjes,
Chantal