Welkom,
Leuk dat je even bij me langs komt, kijk rustig rond , laat een reactie achter en misschien vind je het ook leuk om volger te worden .


Volgers

zaterdag 1 september 2012

Bedankt NKU#26

Hallo allemaal,
Vakantie is weer voorbij en gister avond zijn wij weer thuis gekomen. Natuurlijk zijn we moe van de reis maar dat gaat wel weer over. Toch zijn we ook wel weer blij dat we thuis zijn en weer al onze eigen spulletjes om ons heen hebben.

Maar nu mijn kaart. Het is namelijk weer de eerste van de maand en dus tijd voor weer een uitdaging bij NKU. Deze keer is de sketch verzorgd door Elise.

Dit is mijn kaartje geworden.
Heb je zin om mee te doen met de uitdaging kom dan langs op NKU en bekijk daar ook meteen de kaarten van onze andere DT-leden. Jullie kunnen meedoen tot 13 september. En vergeet er niet een Nederlandse tekst op te doen!!!

Tot snel!!!

8 opmerkingen:

hennie zei

Welkom terug Heleen.
Je kaartje is een schoonheid.
Ik vraag mij af hoe jij het voor elkaar kreeg om mij voor mijn verjaardag een kaart te sturen als je zover weg was.
Liefs hennie.

Liesbeth zei

Welcome back in ons kikkerlandje, je kaartje is weer prachtig Heleen.
gr. Liesbeth

Marjan zei

Welkom terug in Holland.
Je hebt een hele mooie kaart gemaakt voor deze uitdaging.

Groetjes, Marjan

Marga50 zei

Wat een prachtige kaart heb je gemaakt Heleen. Groetjes Marga.

Wilma zei

Hallo Heleen,
Welkom terug in Nederland en in blogland ☺☺☺.
Je begint weer SUPERSSSSSS met dit PRACHTIGE bedankkaartje.
Liefs Wilma

Elise zei

Welkom terug!! Wat een prachtige kaart heb je weer gemaakt!
Zie je morgen!
Groetjes Elise

inge zei

Wat een schitterende kaart Heleen!

Groetjes Inge

Marianne zei

Heel leuk gedaan Heleen
Liefs, Marianne