Welkom,
Leuk dat je even bij me langs komt, kijk rustig rond , laat een reactie achter en misschien vind je het ook leuk om volger te worden .


Volgers

zondag 22 juli 2012

SSC#173...


Hallo allemaal,
Ik zit nu lekker aan de andere kant van de wereld, heb weer veel mensen van de familie gezien en geniet van mijn uitzicht, maar wil jullie toch nog even een kaart laten zien voor de nieuwe wedstrijd van stamptacular sunday. Vandaag begint daar uitdaging 173 en het thema heet,
"To die for"
We willen graag dat je een kaart of creatie maakt met 2 of meer dies! Nou dat is niet moeilijk dacht ik zo.
Dit is mijn voorbeeld kaart...

Wil je meedoen met de uitdaging ga dan naar stamptacular sunday daar vind je dan ook de voorbeelden van onze andere DT-ers.

Tot snel!!!

3 opmerkingen:

Marga50 zei

Super.!! Wat een hele mooie kaart Heleen. Groetjes Marga.

Chantal zei

Deze is ook weer super Heleen! Ik blijf Stamptacular een superleuk challengeblog vinden!
Groetjes,
Chantal

Chantal zei

Deze is ook weer super Heleen! Ik blijf Stamptacular een superleuk challengeblog vinden!
Groetjes,
Chantal