Welkom,
Leuk dat je even bij me langs komt, kijk rustig rond , laat een reactie achter en misschien vind je het ook leuk om volger te worden .


Volgers

zondag 1 juli 2012

Groeten uit Holland...

Hallo lieve blogvriendinnen,
Daar ben ik weer met een nieuwe kaart want het is weer een nieuwe maand en zondag en dat betekent dus tijd voor een nieuwe challenge bij stamptacular sunday.
Deze week hebben we een heel leuk thema

“Red, White and Blue with a Little SPARKLE Too!”

Als ik hoor rood- wit- blauw dan denk ik natuurlijk direct aan onze vlag...
En dus heb ik een heel Nederlands kaartje gemaakt. Ik kwam laatst bij de duif een heel leuk blokje tegen van MD wat heet Dutch Design. Nou dat paste natuurlijk perfect in mijn Nederlandse kaart.
Zo lijkt mijn kaart op het eerste gezicht misschien wat simpel maar je ziet nog niet alles...
Dit is de binnenkant. Dit model zag ik ook bij de duif staan en ik vond het zo'n grappig modelltje dat ik hem daar op de foto heb gezet en er thuis mijn eigen draai aan heb gegeven.

Heb je weer zin en tijd om gezellig met ons mee te doen kom dan eens lang bij stamptacular sunday. Daar vind je ook de andere voorbeeld kaarten van onze DT-leden.

Tot snel!!!


6 opmerkingen:

Mieke zei

Wat leuk gedaan zeg! Heel erg mooi!

Anoniem zei

Erg mooi geworden!

groetjes van Inge

Liesbeth zei

Schitterend geheel heleen.
gr. liesbeth

Marga50 zei

Prachtige kaart Hellen,heerlijk hollands. Groetjes Marga.

Anoniem zei

Wat een leuke kaart,mooie kleuren en heel leuk zo met de binnenkant.Groetjes Joke

Chantal zei

Gaaf model kaart Heleen! Het lijkt net of je Amsterdam binnenstapt als de kaart opengaat!
Groetjes,
Chantal