Welkom,
Leuk dat je even bij me langs komt, kijk rustig rond , laat een reactie achter en misschien vind je het ook leuk om volger te worden .


Volgers

zondag 27 mei 2012

Looking through the window

Hoi allemaal,
Het mooie weer houd nu al een weekje aan en dus is er wat minder tijd om kaarten te maken, maar voor het DT-team gaat het gewoon door.
De maand mei is al bijna weer voorbij en dit is dat ook de laatste challenge voor deze maand, van stamptacular sunday. Het thema deze week is
"Looking through the window"
Dus maak een kaart waar op welke wijze dan ook een raam of opening te zien is.
Ik vond dit persoonlijk een hele leuke challenge en ben dan ook erg tevreden over mijn kaart. 
Het frame op de voorkant heb ik gekregen van een lieve vriendin van mij die sinds kort de trotse bezitter is van een "silhouette cameo". 

Dit is hem geworden. Ben erg benieuwd of jullie hem ook leuk geworden vinden. En vinden jullie de challenge net zo leuk als ik, kom dan gezellig langs op stamptacular sunday waar ook de andere kaarten te vinden zijn van onze DT-leden.
Tot de volgende blogpost!!!

Image and video hosting by TinyPic

6 opmerkingen:

Plony zei

Ik heb weer eens even de tijd genomen om jouw prachtige creaties van de laatste tijd te bewonderen. Heel knap gedaan, complimenten voor zoveel moois en creativiteit.
Lieve groetjes,Plony

Marianne zei

Leuk gedaan Heleen.
liefs, Marianne

hennie zei

Erg leuk Heleen, prima werk!
Ik ga eens buurten bij die spectaculaire zondag.
Groetjes hennie.

Anoniem zei

Wat een leuke diepte kaart heb je gemaakt.Vind het heel erg mooi.Groetjes Joke

Chantal zei

Wow, deze kaart ziet er idd erg kunstig uit! Leuk zo met dat doorkijkje!
Groetjes,
Chantal

Frances zei

What a wonderful card, looks very lovely and this image is so sweet, great design too, hugs, Frances.