Welkom,
Leuk dat je even bij me langs komt, kijk rustig rond , laat een reactie achter en misschien vind je het ook leuk om volger te worden .


Volgers

dinsdag 22 mei 2012

kaartje van Furqan

Hoi allemaal,

Vandaag even geen kaartje van mij maar van mijn jongste zoon want hij wil graag weer meedoen met de kinder-wedstrijd van NKU. Ja, ja, hij heeft de smaak geloof ik helemaal te pakken van het kaarten maken, haha. Nou komt ie!

Hoi
Ik heb een kaart gemaakt voor de wedstrijd van NKU en de opdracht was mama-dag. Ik vind het heel leuk om kaarten te maken en ik heb al 2x een prijs gewonnen en dat vind ik heel leuk. Ik was zo blij dat ik de stempels nu ook heb gebruikt heb op mijn kaart. Het kleine jongetje is een Edwin en die is van magnolia en die vinden jullie allemaal heel speciaal geloof ik. En ik heb hem gekleurd met mijn bruynzeel stiften. De bloem heb ik ook helemaal zelf gemaakt. Mama heeft alleen een beetje verteld hoe ik hem moest maken en toen heb ik hem zelf door het aparaat heen gehaald en in elkaar gezet en ook nog die mooie splitpen erin gedaan.
Dit is mijn kaart. Vinden jullie hem mooi? Ik wel!
Doei doei!

Groetjes van Furqan.

Nou heeft hij er niet een mooi verhaal van gemaakt? Ik zal de linken nog even toevoegen, dat is nog net even te moeilijk maar hij heeft het knap gedaan dacht ik zo.

Tot de volgende blogpost!!!

2 opmerkingen:

Dora zei

hallo Furgan,

wat een geweldige kaart heb je gemaakt met je gewonnen afbeelding.
en wat mooi ingekleurd!!
dank je wel voor je leuke verhaal, ik vond het erg leuk om te lezen.
tot de volgende keer!!
fijne week toegewenst op school.
groetjes

Anoniem zei

Wauw wat een mooi kaartje heb je gemaakt Furqan.Ook de bloem is schitterend.Tot de volgende keer.Groetjes Joke