Welkom,
Leuk dat je even bij me langs komt, kijk rustig rond , laat een reactie achter en misschien vind je het ook leuk om volger te worden .


Volgers

zondag 13 mei 2012

Butterfly kisses

Hallo lieve allemaal,

Ik wil even alle mama's onder ons een hele fijne moederdag toewensen. Jullie zijn vast allemaal verwent met ontbijtjes op bed, zelfgemaakte kinder-knutseltjes of misschien wel een lekker geurtje. Geniet er van!

Deze week hebben we bij stamptacular sunday weer een leuk nieuw thema. Namelijk 
"butterfly kisses"
Maak eer kaart of andere creatie met iets van vlinders erop. Nou dat klinkt dacht ik niet zo moeilijk. We hopen dan ook weer op een grote opkomst deze week. Aan de prijs zal het niet liggen. Die wordt deze week aangeboden door

Dan mijn kaart die ik voor deze challenge heb gemaakt.
Ja jullie zien het goed, ik heb een keer geen stempel-plaatje gebruikt maar een mooie grote vlinder van Marianne Design waar ik het accent op heb gelegd.

Vinden jullie dit een leuke challenge kom dan gezellig bij ons langs op Stamptacular sunday
Daar vind je ook alle andere kaarten van onze DT-leden.

Tot de volgende blogpost!!!

Image and video hosting by TinyPic

3 opmerkingen:

Anoniem zei

Het is een mooi kaartje geworden!
Mooie vlinder.

Groetjes van Inge

Anoniem zei

Mooie kaart en fijne moederdag verder.Groetjes Joke

Frances zei

Very pretty card, love the color combo, cute butterfly diecut. hugs, Frances.