Welkom,
Leuk dat je even bij me langs komt, kijk rustig rond , laat een reactie achter en misschien vind je het ook leuk om volger te worden .


Volgers

zaterdag 17 maart 2012

Hoort en zegt het voort


Hoi allemaal,
Allereerst wil ik even iedereen bedanken die mij volgt want ik zag vanmorgen dat ik de magische grens van 100 volgers heb bereikt en dat vind ik echt wel een bedankje waard!
Super!!!

Vandaag begint bij NKU uitdaging #15 alweer. Dit keer met een schets die ik zelf heb ontworpen.
Toen ik eenmaal bezig was met m'n kaart was ik zo enthousiast, dat op een gegeven moment niet eens in de gaten had dat ik de tekst op de verkeerde plek had gezet.
Ja dat kon ik natuurlijk niet maken dus heb het nog even veranderd en dan is dit de uiteindelijke kaart geworden. De Hoera-tekst is een digi van Hobby paleis, de andere heb ik zelf gemaakt.
Ik heb er ook nog een klein tagje in verstopt die ik perfect bij deze kaart vond passen. Ik heb nog niks daarop aangevinkt zodat ik nog alle keuze heb, voor welke gelegenheid ik de kaart ga sturen.
Ik hoop dat jullie mijn kaart weer leuk vinden en dat er weer veel inzendingen komen. Dus heb je tijd en zin... kom dan gezellig langs op NKU. Daar staan ook alle andere kaarten van onze DT-leden. Denk er wel even aan dat je een Nederlandse tekst op je kaart zet, want we heten niet voor niets Nederlandse kaarten blog.

Ook mag mijn kaart nog meedoen met  de volgende challenges:
Cute card thursday - happy birthday
7 kids challenge blog - anything goes
simply magnolia - anything goes
Tot snel!

Image and video hosting by TinyPic

9 opmerkingen:

Tinie zei

Wat een mooie sketch!!! Je hebt er een geweldige mooie kaart mee gemaakt!!

Groetjes Tinie

Elise zei

Prachtige kaart Heleen!!Mooi papier en een leuke Tilda!
Groetjes Elise

Anoniem zei

Hallo Heleen
Wat een mooie kaart heb je gemaakt.Groetjes Joke

leonenkarin.blogspot.com zei

Wat een goede combi om Tilda en aanvink teksstempel te gebruiken, past helemaal bij elkaar!
Mooi gemaakt :D
Groetjes, Karin

Jolanda zei

Prachtige kaart Heleen . .

Marianne zei

Hij is prachtig Hellen en die tag er bij is erg leuk.
liefs, Marianne

Helen zei

wat een prachtig kaartje is dit geworden.

Pat zei

Hi Heleen! What a fabulous card! I love how you've cut out Tilda...leaving her newspaper outside a bit! And your coloring is soooo pretty! Great design too!! Thanks so much for joining us at 7 Kids!! Pat Frank

Kim Bell zei

Love the details on this card. Good luck. Thanks for joining us at 7 Kids College Fund
Hugz
Kim