Welkom,
Leuk dat je even bij me langs komt, kijk rustig rond , laat een reactie achter en misschien vind je het ook leuk om volger te worden .


Volgers

vrijdag 2 maart 2012

Happiness is homemade....

Hoi allemaal,
Ik wil allereerst alle nieuwe volgers van mijn blog welkom heten. Ik hoop dat mijn blog een klein beetje aan jullie inspiratie bij kan dragen.
Ook wil ik iedereen hartelijk bedanken voor alle leuke en lieve reacties die ik elke keer mag ontvangen. Ik vind het toch zo ontzettend leuk om ze te lezen, dus ga vooral door!!! (haha)

Dan nu tijd voor mijn nieuwe kaart. Bij elke kaart een feestje hebben ze namelijk zo'n leuke opdracht! Happiness is homemade is het thema. Toen ik daaraan dacht  kreeg ik spontaan zin in een heerlijk zelf gebakken cake.... Nee niet gezond, maar wel lekker! Daarnaast kon je kiezen uit een aantal pastel kleuren. Ik heb gekozen om mijn kaart in roze en beige pastel te maken en heb er dit keer een recepten kaart van gemaakt.
Dit was de heerlijke cake! Ja was.... want hij is inmiddels al op dus viel wel in de smaak hier, hahaha.
Het recept staat dus op de kaart, oven op 150 graden (hetelucht oven) en dan wordt dat het resultaat.
Wat heb ik voor mijn kaart gebruikt:
roze en beige cardstock van bazzill
DP van Authentique en Action
de afbeelding heb ik ooit gevonden op internet maar is volgens mij een Tilda
copics
spellbinder
lint (heb ik met lussen in elkaar gevlochten)
strass steentjes

Mijn kaartje mag meedoen bij de challenges van de volgende sites:
Elke kaart een feestje - Happiness is homemade
The ribbon girl - pink-brown-cream
Magnolia cardschallenge - Bingo (punch/dies -flowers -ribbon)
PTT - anything goes
Simply magnolia - bling and bows


Image and video hosting by TinyPic

20 opmerkingen:

Tinie zei

O wat ziet die cake er heerlijk uit:)
Prachtige kaart en een super leuk idee!!!

Groetjes Tinie

leonenkarin.blogspot.com zei

Hoi Heleen,

Wat een heerlijkheid! Ja ook je cake!! Ik doel natuurlijk op je kaartje: lekker zoet en goed gevuld ;D

Groetjes, Karin

Dora zei

hey...dat heb je leuk gedaan!!
prachtig met die recept erop, leuk idee.
wauw wat een mooie vlecht.
groetjes dora

Elise zei

Wat ziet die cake er lekker uit!! Daar had ik ook wel een stukje van gelust, haha...
En wat een prachtige kaart heb je gemaakt, ziet er toppie uit!!
Fijn weekend en tot maandag!
Groetjes Elise

Wilma zei

Hallo Heleen,
Wat een PRACHTIGE receptenkaart is dit. Als ik het recept zo eens bekijk lijkt het verdacht veel op wat wij hier een vriendschapscake noemen ☺☺☺.
Alvast een heel fijn weekend toegewenst.
Liefs Wilma

Helen zei

wat een superleuk kaartje en de cake ziet er yummie uit. Krijg meteen zin om de keuken in te duiken; het huis ruikt altijd zo lekker als je zelf hebt gebakken; maar ook hier is het altijd zo verdwenen

arjette zei

Wat een prachtig kaartje!!! Je hebt heel goed de kleurenchallenge gevolgd, leuk!! Bedankt voor het meedoen bij EKEF!!

gr. arjette.

Anoniem zei

Hallo heleen
Wat een leuk kaartje en wat een leuk idee om daar je recept erbij te doen.Ook de cake ziet er heerlijk uit.Groetjes joke

inge zei

Wat een schitterende kaart Heleen, en je cake ziet er uit om op te eten, ik kan hem hier al ruiken!
Leuk dat je meedoet bij Simply Magnolia.

Groetjes Inge

Cornelie zei

Wat heb je dat mooi gemaakt zeg!!
Groetjes Cornelie

Ellen zei

Wow, wat en prachtige creatie Heleen! Super mooie kleuren en een heel toepasselijk stempeltje heb je gebruikt!
Bedankt voor je deelname aan EKEF!
Groetjes Ellen

Ribbon Girl zei

What a lovely card Heleen - I love what you did with the plated ribbon, very pretty indeed - thanks for joining in with the Ribbon Girl colour challenge. Mary G x

Geertje zei

Wat een prachtig kaartje en wat heb je je goed aan het thema gehouden.
Leuk dat je meedoet bij Elke Kaart een Feestje.
Groetjes Geertje

Angela zei

Hoi Heleen

Schitterende kaart, mooi papier, leuke stempel en prachtige versiert. En ziet de heerlijk uit, ik krijg gelijk trek.

Groetjes Angela

Chantal zei

Ik krijg meteen zin om zelf ook aan het bakken te slaan :-) je receptkaart is super en wat heb je dat lint mooi verwerkt!
Groetjes Chantal

marja zei

Wat een schitterend kaartje Heleen, supers!!! En wat ziet je cake er heerlijk uit, mmm! Alles helemaal kloppend met het thema van de uitdaging.
Leuk dat je mee doet met EKEF,

Lieve groetjes Marja.

Aletta zei

Mmmmmmmmmmmmm cake lekkerrrrrrrrrr
Wat een geweldige leuke uitwerking van onze opdracht, helemaal goed.
Gezellig dat je meedoet met EKEF
Groetjes Aletta

Bernadet zei

oooow ziet er errug lekker uit Heleen!!
Hartstikke leuk dat je meedoet met onze uitdaging bij elke Kaart een Feestje!!

Sassy Scrapper zei

Your card is simply precious! Tilda looks so sweet on the recipe card, what a fantastic idea!!! I love the soft colors and the paper is so pretty. Thank you for joining us for this weeks challenge at Simply Magnolia
Hugs Bonnie

Alice zei

hey heleen
wat een leuke kaart leuk zo met dat recept.
bednakt voor het mee doen aan onze challenge.
groetjes alice van http://magnoliacardschallenge.blogspot.com/