Welkom,
Leuk dat je even bij me langs komt, kijk rustig rond , laat een reactie achter en misschien vind je het ook leuk om volger te worden .


Volgers

zaterdag 4 februari 2012

Succes

Hoi allemaal,
Vandaag is het alweer tijd voor de nieuwe wedstrijd bij de Nederlandse kaarten uitdagingen blog. Deze keer is de prachtige sketch gemaakt door Jolanda. Daarnaast las ik dus net dat het thema valentijn moet zijn maar dat wisten wij als DT-ers helaas niet....
En hieronder is mijn bijdrage voor deze wedstrijd.
Wat heb ik gebruikt:
wit bazzill cardstock
design papier van Authentique
stempel is iceskating Tilda 
copics
3D sneeuw
lint
bloemen en blaadjes
swirl van joy crafts

Ik hoop dat ik weer een beetje heb kunnen bijdragen aan jullie inspiratie.
Dus heb je zin en tijd, kom dan gezellig langs, kijk wat de andere DT-ers hebben gemaakt. En wie weet win jij dan 1 van de mooie prijzen met jou prachtige kaart. 
Image and video hosting by TinyPic

5 opmerkingen:

Tinie zei

Heel erg mooi Heleen, ik vind de tekststempel ook prachtig!!!

Groetjes Tinie

Mieke zei

Mooie kaart met mooie kleuren. De strik is ook erg mooi!

Jolanda zei

Mooi hoor . . Ik vind het papier ook erg mooi wat je hebt gebruikt.

leonenkarin.blogspot.com zei

Je hebt er een prachtige creatie van gemaakt! En wat is ze schattig! Ze past helemaal in het plaatje van nu ;)

Groetjes, Karin

Elise zei

Prachtige kaart is dit weer, Heleen! Leuk is die Tilda, hè....
Oant moandei!
Groetjes Elise