Welkom,
Leuk dat je even bij me langs komt, kijk rustig rond , laat een reactie achter en misschien vind je het ook leuk om volger te worden .


Volgers

zondag 29 januari 2012

Pearls or diamonds

Hallo lieve bloggers,
Vandaag begint er alweer een nieuwe challenge bij stapmtacular sunday. Deze week hebben we als thema pearls or diamonds. Ik heb dit keer gekozen voor pearls.
Wat voor matriaal heb ik gebruikt
3 kleuren bruin bazzill cardstock
design papier van BoBunny
gemaskerde stempel van magnolia (pie Tilda en boomstronk)
copics
hekje van crealies
bloemen en swirls van MD
hartjes van Nellie Snellen
stukje kant
parel kralen, brads
tekst stempeltje

Ik hoop dat mijn kaart weer een beetje aan jullie inspiratie bij kan dragen en dat jullie weer massaal mee komen doen bij stamptacular sunday.

We hebben weer hele leuke prijzen weg te geven.


PRIZES:
1st Place - 3 Digis
2nd Place - 2 Digis
3rd Place - 1 Digi

Image and video hosting by TinyPic

2 opmerkingen:

Marianne zei

Je kaartje ziet er erg leuk uit Heleen.
Groetjes Marianne

Chantal zei

Ook alweer zo een beauty, prachtig hoor!
Groetjes Chantal