Welkom,
Leuk dat je even bij me langs komt, kijk rustig rond , laat een reactie achter en misschien vind je het ook leuk om volger te worden .


Volgers

vrijdag 30 december 2011

Fijne jaarwisseling

Hallo allemaal,
Nog even een kaartje van mij voor het jaar weer afgelopen is. Wat is het toch snel gegaan en wat is er weer veel gebeurd en vooral, wat hebben we toch weer veel gefreubeld dit jaar. Hebben jullie al goede voornemens? Nou ik heb mezelf beloofd dat ik niet meer aan goede voornemens doe want ze komen 9 van de 10 keer toch niet uit, haha. Nou vooruit, 1 goede voornemen dan...
ik ga weer heel veel mooie kaarten maken!
Zo nu dan toch echt mijn nieuwe kaart.
Dit is hem geworden. Eindelijk weer even geen kerst kaart hoeven maken. Ja begrijp me niet verkeerd hoor, er is niks mis met kerstkaarten maar weer even iets anders is toch ook heerlijk...
Ik heb dit keer eens gekozen voor wit linnen cardstock. Het designpapier is van Maja Design.
De stempel is een Edwin van magnolia en die heb ik ingekleurd met mijn copics. Dan nog wat takjes en wat leuke  bloemetjes erbij en klaar is mijn kaart.
Ik heb dit keer eens gekozen om er geen tekst bij te doen, zodat je later nog kunt kiezen bij wat voor gelegenheid je de kaart stuurt.
Mijn kaart mag dit keer meedoen aan de challenge van 
Anything goes waar de vraag was blauw en nog een kleur (wit dus in mijn geval)

Rest mij nog 1 ding dit jaar,
Ik wens iedereen een hele fijne jaarwisseling toe, voorzichtig met vuurwerk en een heel creatief 2012
en ohh ja natuurlijk...
Oud en nieuw
Image and video hosting by TinyPic

5 opmerkingen:

Tinie zei

Wat een super mooie kaart, geweldig zeg en je brengt me op een idee wat die creatable:)!!!

Groetjes Tinie

Annette zei

Geweldig kaartje Heleen. Ik wens je een fijne jaarwisseling en een creatief 2012 toe! Inderdaad goede voornemens maak ik niet, gewoon veel knutselen!!de rest komt vaak toch niet uit.
En knutselen zit in mijn bloed, dat gaat er nooit meer uit. Dat is heerlijk!
xoxo Annette

Marianne zei

Kaartje is erg leuk en voor jou ook een prettige jaarwisseling.
Groetjes Marianne

Chantal zei

Superleuk heleen hoe edwin daar zo trots zit te zijn :)
Groetjes Chantal

Joanie zei

Super card. Love the LO. Thank you for joining us at Anything Goes.