Welkom,
Leuk dat je even bij me langs komt, kijk rustig rond , laat een reactie achter en misschien vind je het ook leuk om volger te worden .


Volgers

zaterdag 12 november 2011

Kaart voor NKU

Hallo lieve bloggers,

Vandaag laat ik jullie een kaart zien die ik speciaal heb gemaakt voor de uitdaging van het nederlandse kaarten uitdagingen blog. Daar is vandaag namelijk # uitdaging 6 begonnen. Deze keer is er een leuke sketch die gemaakt is door Aletta.



Lees eerst heel goed de voorwaarden, voordat je aan een kaart begint!
1. Maak een kaart naar aanleiding van deze sketch. 
2. Je bent vrij om te gebruiken wat je wilt, als de sketch maar precies klopt, dus niet gaan spiegelen.
3. Wordt volger van dit blog en laat even een korte reactie achter als je kaart klaar is.  
4. Plaats je kaart op deze blog met een directe link naar deze kaart op jou blog. 
    Dus niet naar je gehele blog!
5. Plaats het logo van "kaartenuitdagingen" op je blog met de link naar deze blog. 
    (Deze staat rechtsboven in de hoek.)
6. Plaats altijd een Nederlandse tekst erbij! Kaarten met engelse teksten doen niet mee aan de wedstrijd.



Sponsoren van deze week zijn: 
Moedershobby paleis en Hobbypaleis

Die we natuurlijk weer hartelijk bedanken voor hun bijdrage.
We hopen natuurlijk op een grote deelname van jullie, en ik wens iedereen heel veel succes!

Dit is mijn bijdrage als DT lid. Het stempeltje is een lily of the valley die ik ingekleurd heb met copics. Bloemetjes zijn gemaakt met een pons. En de nestabillity is van Marianne design.


Tevens mag mijn kaart meedoen aan de challenge bij 
DDCC - punches and dies.
Digital tuesday - anything goes.




6 opmerkingen:

Elise zei

Erg mooi kaartje Heleen! Succes met de challenges en gefeliciteerd met je prijs bij DCL!
Groetjes Elise

Helen zei

Mooi kaartje. Proficiat met je top 3 bij DCL.

Marianne zei

Hai Heleen,
Ik vind je kaartje prachtig en succes met de challenge.
Groetjes Marianne

Angela zei

Hallo Heleen

Wat een schattige kaartje weer, mijn complimenten hoor.

Groetjes Angela

Chantal zei

Wat een leuke kaart is het geworden Heleen, super hoor!

Groetjes,
Chantal

By Aline zei

Wat een lieve kaart, mooie kleuren gebruikt hoor... :D